Temptation Island Suomi kausi 2

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua ihmetytti Aleksin lähtö ja kun selitti:"Ei mun tasoisia muijia."

Tontsa on jotenkin symppis. Ulkonäöltään ei yhtään mun makua, mutta luonne on aika symppis. Katsojan kannalta kiva, että kertoo kameralle, mitä on tapahtunut kun kamerat eivät ole kuvanneet.
 
vierailija
Tekee pahaa katsoa kun Satu on niin alistettu ja nujerrettu, yrittää selittää kaikki Mikan tekemiset hyviksi. Miksi? Miksi Satu ei näe, että ansaitsis parempaa ja saisi parempaa?

Nuo sinkkumiehet on huomanneet, että Satu on ihan hajalla aina iltanuotion jälkeen. Tontsa on sanonut siitä kameroille, samoin se toinen, oliko Joel.
 
vierailija
Ei hyvää päivää! Miten Mika voi kieltää kaiken kähminnän kun televisiosta on näytetty, kuinka hän kähmii näitä sinkkunaisia. Videolla on ja silti Mika kieltää. Huh heijaa, juokse karkuun Satu kun vielä voit.
 
vierailija
Juhon kielenkäyttö 24h-treffeillä:
"En ois vittu voinu parempaa päivää toivoo.... vittu se hieronta.... voi jumalauta vittu....."

Miten aikuinen ihminen voi olla noin paha suustaan? Sonyalle pisteet kotiin kun kovasti yritti kehua Juhoa, vaikka Juho käyttäytyi täysin ala-arvoisesti. Juho huusi kissallekin vittua....
 
vierailija
Iirosta käsitykseni on muuttunut ohjelman myötä. Kuvittelin häntä yksinkertaiseksi bilettäjäksi, mutta onhan hänellä vakava puolensakin. Iiron pisteet nousivat kohisten siinä kun hän sanoi "Kukkakimppu - ei oo vaikeeta ostaa!" tms kun puhui siitä, että Juho ei IKINÄ osta Elinalle kukkia.
 
vierailija
Voih. Jotenkin kävi sääliksi sekä Idaa että Roopea kun istuivat siinä iltanuotiolla viimeisen kerran. Idaa satutettu jo aiemmin (Roope pettänyt) ja nyt kun Ida teki saman tempun niin Roope oli pyhää vihaa täynnä.
Kaksi nuorta, jotka satuttivat toisiaan. Sääli. Hyvää jatkoa molemmille, tahoillaan.
 

Yhteistyössä