Telttakatoksen vuokraamisen hankaluutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merlion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merlion

Aktiivinen jäsen
15.02.2007
11 403
0
36
Taalla siis Suomiporukassa on vappupiknik. Puistoon tarvitaan tuollainen suojakatos siksi, etta jos sataa (jokapaivaiset sadekuurot) tai jos aurinko porottaa. En tieda tuleeko siita mitaan, silla nainen kenen kanssa puhuin puhelimessa ei ymmartanyt minua enka mina hanta. En siis puhu singlishia :D . Kaiken huipuksi kyseinen nainen ei edes tieda missa tama meidan puisto on, Labrador Park. Firmalla ei taida olla edes sahkopostia, etta saisi paremmin asian selvitettya. Taytyy kai lahtea paikan paalle toiselle puolen saarta selvittamaan asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Jos menet paikan päälle puhumaan kansainvälilisillä käsimerkeillä =) Ja piirrät sille tätille kartan =)

Karttakirjan otan mukaani ilman muuta. Kasimerkkeja taidan valtella viimeiseen asti. Yritan myos aaneni pitaa hvin tasaisena :D eihan siita mitaan tule, etta singaporelainen menettaisi kasvonsa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Jos menet paikan päälle puhumaan kansainvälilisillä käsimerkeillä =) Ja piirrät sille tätille kartan =)

Karttakirjan otan mukaani ilman muuta. Kasimerkkeja taidan valtella viimeiseen asti. Yritan myos aaneni pitaa hvin tasaisena :D eihan siita mitaan tule, etta singaporelainen menettaisi kasvonsa ;)

No ihan ystävällisiä käsimerkkejä vaan :D Niinkun että tässä on teltta, laittakaa se tänne niin minä maksan. =) Ja sitten karttaa peliin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:

No ihan ystävällisiä käsimerkkejä vaan :D Niinkun että tässä on teltta, laittakaa se tänne niin minä maksan. =) Ja sitten karttaa peliin =)

ai sellaisista kasimerkeista sina puhuit? Miten mulla tuli heti muut merkit mieleen :whistle:

Yhteistyössä