Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 17:42 Pöhkö kirjoitti:Niin siis tarkoitin pitääkö tyynyliinat silittää sen jälkeen kun niihin piirretty? Tai pestä?
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 19:08 tussijussi kirjoitti:No siinähän lukee että käy kaikille vaaleille kankaille ja kuivuttuaan täytyy kolmisen minuuttia silittää ilman höryä. Näin ollen kestää pesun 60 asteessa. Tussit tulisi säilyttää pitkällään.
Sellainen kannattaa ottaa huomioon että varsinkin lasten käsissä sitä tussia tulee painettua melko kovaa, joten esim. tyynyliinan sisään olisi hyvä laittaa jotain paperia vaikka jottei sama kuva piirry toisellekin puolelle tyynyliinaa. Nimimerkillä kokemusta on.