tekstailuerotiikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m47
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Moikka vaan murunen! En ole ehtinyt koneelle sitten varhaisen lauantain:) Tosin joku epäilee sitäkin, että täällä on draamoja meneillään. Mitä arvelet, montako kirjoittajaa ""meitä"" on? ;)

Moi Karpaasini!Mä en kyllä löydä muita,jos se ""kolmas"" piileskelee tuolla rivien välissä?:)
Miten viikko lähti käyntiin?Oliko viikonloppu antoisa?;)

Oliko kostea,taisi olla,sun kanssa siis;))
En laskenut perjantaita vielä viikonlopuksi.
Sinäkö vanha ja väsynyt?;)
..kaukana siitä..Karpaasini:)
Ja nyt olisi saunapuhtoista?;) Saiskos maistaa?

Puraisen huultasi,otan huulesi huulieni väliin,kiihkeään suudelmaan..hivelen niskaasi,hiuksiasi..rintani painautuvat vartaloosi,tunnet kovat nipukkani ihollasi..hieron itseäni sinua vasten,käteni kulkevat pitkin vartaloasi..alamme ""käärmetanssin""..vartalomme kiemurtelevat vastakkain,huulemme ovat tulikuumat..

Ollaan käyty makuulle,olen päälläsi,jatkan kiemurtelua,olen tosi kuumana,kätesi hyväilevät selkääni,hieron kosteaa pilluani reittäsi vasten,pilluni valuu,reitesi kastuu märäksi..siirryn alemmas..suutelen vatsaasi,tartun kaluusi..katson sinua taas tummansinisillä silmilläni,saanhan jatkaa kulta?

Pidän pienellä kädelläni kalustasi kiinni,kämmenessäni,lypsän hitaasti edestakaisin,välillä pyörivällä liikkeellä,nuolaisen kiimatippasi,pyöritän kieltäni terskallasi,liu´tan kieltä kalullasi alas kohti kiveksiäsi,välilihaasi,reisiäsi..

Pyörit villisti käsittelyssäni,nautin katsella liikehdintääsi,jatkan kalusi nuolemista,välillä otan sen molempiin käsiin,kämmenten väliin ja lypsän,maistan ja lipsutan terskaa..upotan sen syvälle suuhun..lantiosi liikkuu,nait..nostelet peppuasi..kalusi alkaa nytkähdellä suussani..pidän sitä syvällä..alan ""niellä"" terskaasi,imeä..tartun lantioosi,vedän sinua vieläkin lähemmäs..olet hurmiossa,karjahtelet,otat päästäni kiinni ja kalusi alkaa ampumaan lastiaan syvälle kurkkuuni..nielen,tulet,nielen lisää..

ahhh..kiusaat minua.. en kestä enää.. tuntuu niin hyvältä, aina päästä varpaisiin ja varsinkin siellä jalkojen välissä... tartun hiuksiisi ja vedän sinua puoleesi... nyt en kestä enää.. nielet nesteitäni, mutta osa valuu leuallesi, olet kiihottavan näköinen, silmäsi loistavat...

Status
Viestiketju on suljettu.