Tekstailetko miehesi kanssa hänen työpäivän aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mie";28353169]No te jotka niitä viestejä laitatte, niin onko ne ihan jotain arkipäivän asioita, kuten "kävin kaupassa, teenkö tänään makaronilaatikkoa vai lihamureketta, lapset teki sitä ja tätä, arvaa kenet näin äsken" tai jotain tälläistä? Mä vaan en ymmärrä että miksei niitä asioita voi kertoa vasta sitten kun mies pääsee töistä..?[/QUOTE]

Kyllä viestitellään, joskus muutama, joskus useita. Riippuu molempien työtilanteesta. Viestit ihan viihdytystä itselle, hauskoja juttuja tai pelkästään Rakastan/ikävä sinua-tyylisiä.
Omat työkaverit ihmettelee toisinaan meidän ajatusten vaihtoa, mutta.. Meille se vaan on tärkeää.. Itse en henk.koht. ymmärrä sitä kun työkaverit sanoo ettei niiden mies oo sanonu kuukausiin rakastavansa.. Mutta jokainen tyylillään.

no ollaan kyllä joinakin päivinä paljonkin yhteydessä! mies on reissuhommissa joten ei tosiaan illalla sitä aikaa ole sit jutella! toki viestitellään/soitellaan vain silloin kun miehellä on hiljaista tai on autossa tms.

mies tekee kotoa töitä. kun olen töissä (vuorotyö), joskus saan tekstareina kauppalistaa tms. iltavuoroissa saattaa tulla viestiä jos mies lähtee johonkin, kertoo yleensä mihin ja monelta hän on kotosalla taas. joskus rauhallisempina työpäivinä kysellään kuulumisia, ja jos itse olen arkena vapaalla syödään aamupala ja lounas yhdessä kotona. muun ajan koitan olla hiljaa et mies saa tehtyä työnsä :D

Jos on jotain asiaa niin saatetaan laittaa tekstaria, sähköpostia tai soittaa. Esim. että mies tuo jotain kaupasta tullessaan tai muuten illan ohjelmasta jos ei olla etukäteen sovittu. Joskus mies saattaa soitella kyselläkseen kuulumisia jos on tosi hiljainen päivä töissä eikä paljonkaan tekemistä.

Ehkä keskimäärin parina päivänä viikossa ollaan yhteyksissä kesken päivän, yleensä jutellaan vasta miehen kotiuduttua.

Useammas vastaukses sanotaan että jutellaan miehen tultua kotiin tms...
Meinaatteko että se työpäivän aikana tapahtuva viestittely siis automaattisesti sulkee pois sen juttelun miehen kotiuduttua? :D

Turhasta ei meilläkään viestitellä eli sellaiset halitmulta, ikävä, kaipaan yms. vaan ärsyttää miestäni kesken työpäivän tai kesken palaverien. Eri asia, jos on jostain syystä sovittu esim. toinen auto huollossa tai lääkärissä käynti. Viimeaikoina kesken päivän yllätysviesti on ollut vain se, että olen ollut sairaalassa tiputuksessa tai tutkimuksissa sairaalassa ja miten niissä on mennyt. En koskaan ole turhasta häirinnyt, koska kaiken tuon rakastamishöpinän/viihdytysjutun voi hoitaa kaikkina muina vuorokauden aikoina kuin silloin kun toinen on töissä ja niin riippuvainen en toisesta ole, etten edes työrauhaa toiselle soisi. Pidemmässä parisuhteessa ei tarvitse enää roikkua ja tyrkyttää itseään epäterveellä tavalla.

No kyllä päivittäin tulee soiteltua tai viestiteltyä..nyt varsinkin kun olen kotona lasten kanssa.
Ei meilläkään mies aina ehdi puhua/viestitellä mutta soittaa takaisin jossain välissä jos olen soittanut.
Minun mielestä ihan normaalia olla yhteydessä..mut ei nyt tietenkään koko ajan.

Meillä toisinaan miehellä niin pitkiä päiviäkin ettei välttämättä juuri ehditä illalla puhumaan.

Turhasta ei meilläkään viestitellä eli sellaiset halitmulta, ikävä, kaipaan yms. vaan ärsyttää miestäni kesken työpäivän tai kesken palaverien. Eri asia, jos on jostain syystä sovittu esim. toinen auto huollossa tai lääkärissä käynti. Viimeaikoina kesken päivän yllätysviesti on ollut vain se, että olen ollut sairaalassa tiputuksessa tai tutkimuksissa sairaalassa ja miten niissä on mennyt. En koskaan ole turhasta häirinnyt, koska kaiken tuon rakastamishöpinän/viihdytysjutun voi hoitaa kaikkina muina vuorokauden aikoina kuin silloin kun toinen on töissä ja niin riippuvainen en toisesta ole, etten edes työrauhaa toiselle soisi. Pidemmässä parisuhteessa ei tarvitse enää roikkua ja tyrkyttää itseään epäterveellä tavalla.
*huutonaurua ja kakomista kun purkka meni väärään rööriin*

Soitetaan ja viestitellään joka päivä. Tänään en muute ole soittanut, pitääkin rimpauttaa:) Yleensä soitetaan huomenta ja toivotetaan mukavaa päivää. Sit muuten vaan kerran, pari ja ehkä joku kuvaviesti<3

Pidemmässä parisuhteessa ei tarvitse tyrkyttää itseään "epäterveellä tavalla"?!?

Hahhaa. Nuo on just noita "meidän parisuhde on terveellä pohjalla" kommentteja. Me on oltu yhdessä monta vuotta ja silti huomion ja hellyyden osoitukset on arkipäivää. Onko se epätervettä jos on ikävä puolisoaan kesken työpäivän ja haluaa lähettää jotain kivaa ja saada kiva viesti takaisin?

Ja niin, vaikka viestitellään kesken päivän, niin asiaa riittää työpäivän jälkeenkin.

Illalla 1-2 viestiä, miten on päivä mennyt...mies tekee 24h töitä, kun töissä on...eli lähtee aamulla n. klo 7 ja tulee seuraavana n. klo 8.30, ellei mene ylitöiksi.

Mä teen päivätyötä ja sillon ei viestitellä, jos ei ole mitään ihmeellistä.

Ei soitella tai viestitellä puolin eikä toisin. Paitsi erikoistapauksissa, kuten tänään, jouduin todella kivuliaiden supistusten takia lääkäriin ja hetkeksi tarkkailuunkin, siitä soitin, että A täälä ollaan ja B esikoinen on hoidossa paikassa x, hae kun pääset.

Sit soitin, kun tilanne oli ohi ja kerroin et tavallaan kaikki on taas ok.

En edes muista edellistä kertaa, kun ollaan kesken päivän oltu yhteyksissä.

Viestitellään kyllä, taukojen aikana.Minä ajan autoa työkseni, mies on metalliartesani. Välillä on jotakin asiaa, sitten viestitään ihan muuten vaan, piristää työpäivää kummasti. Ja puhutaan toisillemme myös työpäivän jälkeen:)

Jos on asiaa niin sitten. Meille ei käsittääkseni kummallekaan makseta mistään hali pusi-viestittelystä. Tosin ei me hirveesti muutenkaan viestitellä tai soitella jos toinen on vaikka reissussa, sen verran että tiedetään kaiken olevan ok sekä kotona että siellä tien päällä

....No eihän siitä varsinaisesti tuo työnantaja kärsi, jos viestittely tehdään niillä lakisääteisillä tauoilla? En usko, että monellakan työpaikalla katsotaan hyvällä ihan sinä duunin aikana viestittelyä/soittelua, ellei sitten ole joku hätätilanne kyseessä.

Yhteistyössä