M
mauskis
Vieras
Voi että mua raapii kaveripariskuta. Kun alkuvuodesta heillä oli kauheita tekostyitä ettei heille voinut mennä tai he eivät voineetkaan tulla kylään (peruttiin monta kertaa samalla tekostyyllä tuleminen). Minä arvasinkin syyn miksi eivät tulleet, kun eivät halunneet raskaudesta kertoa. Sitten kerran kävivät kertomassa, että vauva tulossa. Nyt ovat muuttaneet ja ensin mies käski kovasti käymään että näkisin uuden asunnon (mieheni oli muutossa joten näki asunnon). Nyt kun on kyselty että millon sopis tulla niin sitten on vaan sanottu että kun asunto vielä "sekasin" niin ei oikeen tiedä että millon sopis. Tuo ei ole yhtään sen miehen tapaista vaan johtuu vaimosta. Mua vaan ärsyttää tollanen että muka pyydetään kylään ja sitten ei sovi koskaan. Sanoisivat sitten vaan suoraan että älkää tulko. Syynä siihen miksi eivät halua vieraita epäilen kuitenkin olevan sen että he tietävät tulevan vauvan sukupuolen (vaikka sanoivatkin etteivät tiedä) ja ovat jollain paljastavalla värillä sisustaneet eivätkä halua näytää sitä (ainakaan meille). Mutta ärsyttää vaan tollanen ettei voi suoraan asioita sanoa. Anteeksi kun tänne nyt valitan mutta alkoi vaan niin pännimään.