Tekoälyn luoma nainen toimii Intiassa uutisankkurina

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Amerikassa näyttelijät ja käsikirjoittajat aloittivat lakon.
Ehkä kohtapuoliin tekoäly valjastetaan somettamiseen ja tv-ohjelmien katsomiseen.
Ei informaatioähkyä ihminen muuten enää sulata.
Olen tumpelo tietotekniikan käyttäjä. Hallitsen vain tärkeimmät toiminnot.
Minua nauratti illalla uutisankkurin sanonta ”Huutosmatti”.
Tuskin tekoäly pystyy tuollaiseen lohkaisuun.
 
Tekoälyn oikeudellinen vastuu voi olla melko monimutkainen.

Sopii varmaan hyvin joillekin instansseille.🙄
 
vierailija
Amerikassa näyttelijät ja käsikirjoittajat aloittivat lakon.
Ehkä kohtapuoliin tekoäly valjastetaan somettamiseen ja tv-ohjelmien katsomiseen.
Ei informaatioähkyä ihminen muuten enää sulata.
Olen tumpelo tietotekniikan käyttäjä. Hallitsen vain tärkeimmät toiminnot.
Minua nauratti illalla uutisankkurin sanonta ”Huutosmatti”.
Tuskin tekoäly pystyy tuollaiseen lohkaisuun.
Niinpä. Et osaa linkata mitään ja kehottelet ihmisiä lukemaan sitäjatätä. Ei kukaan vaivaudu, tiedä se

Mikset pitäisi pitkän loman kun riehut myös Vauvalla kaikkien tunnistamana
Sinulla on osuva nikki siellä 😆
 
vierailija
Niinpä. Et osaa linkata mitään ja kehottelet ihmisiä lukemaan sitäjatätä. Ei kukaan vaivaudu, tiedä se

Mikset pitäisi pitkän loman kun riehut myös Vauvalla kaikkien tunnistamana
Sinulla on osuva nikki siellä
Kuuleppas häntäkärpäseni. En riehu vauval av:lla. Luen vain palstan juttuja ja peukutan fiksuja viestejä.
Tämän palstat raivopäät suotavat vauva av:lla samoja jankutuksia kuin tällä palstalla.
Tyyli on helposti tunnistettava. Linkitän silloin kun katson sen tarpeelliseksi.
Yhtenä hyvänä esimerkkinä ex-oersuTiinä Elomäki-ketjun aloitus.
Opettele valikoimaan itsellesi mieluisat kirjoittajat. Juttujesi perusteella olet Setis, Echo, m1es, Krut ja joku muu harvemmin kirjoittava musta kohderyhmää.
Tätä palstaalukee myös asiallisia lukijoita. Jätä suosioilla myös heille palstatilaa.
 
vierailija
Kuuleppas häntäkärpäseni. En riehu vauval av:lla. Luen vain palstan juttuja ja peukutan fiksuja viestejä.
Tämän palstat raivopäät suotavat vauva av:lla samoja jankutuksia kuin tällä palstalla.
Tyyli on helposti tunnistettava. Linkitän silloin kun katson sen tarpeelliseksi.
Yhtenä hyvänä esimerkkinä ex-oersuTiinä Elomäki-ketjun aloitus.
Opettele valikoimaan itsellesi mieluisat kirjoittajat. Juttujesi perusteella olet Setis, Echo, m1es, Krut ja joku muu harvemmin kirjoittava musta kohderyhmää.
Tätä palstaalukee myös asiallisia lukijoita. Jätä suosioilla myös heille palstatilaa.
Opettelisit edes kirjoittamaan...
 
vierailija

Yhteistyössä