V vieras2 Vieras 11.04.2011 #3 Siis sellainen värikäs, antistaattinen? Toimii, kun puhdistaa sen välillä ja "lataa" uudelleen. Ohjeet löytyy kyllä pakkauksesta.
Siis sellainen värikäs, antistaattinen? Toimii, kun puhdistaa sen välillä ja "lataa" uudelleen. Ohjeet löytyy kyllä pakkauksesta.
A acb Vieras 11.04.2011 #6 Mä käytän melkein vallan sellaista pölyhuiskua - ainoastaan tahrat pyyhin nihkeällä liinalla. Mun mielestä kätevä!
Mä käytän melkein vallan sellaista pölyhuiskua - ainoastaan tahrat pyyhin nihkeällä liinalla. Mun mielestä kätevä!
P piitii Vieras 11.04.2011 #7 Just semmonen värikäs huitula. Alkaa hirvittää tää pölyn määrä ja kun sitä on ihan jatkuvasti pyyhittävä niin ei enää kiva
Just semmonen värikäs huitula. Alkaa hirvittää tää pölyn määrä ja kun sitä on ihan jatkuvasti pyyhittävä niin ei enää kiva
M "minä" Vieras 11.04.2011 #8 Meillä siivotaan kunnolla kahden viikon välein (hyi me!), väliviikkoina huitelen pölyjä pois huiskalla että näyttää siistimmältä
Meillä siivotaan kunnolla kahden viikon välein (hyi me!), väliviikkoina huitelen pölyjä pois huiskalla että näyttää siistimmältä
V "viiraska" Vieras 11.04.2011 #9 Ainakin se pöllyää kun sitä ravistelee - jotakin siihen on siis tarttunut. Tykkään huiskia sillä kirjahyllyt sekä yhden vanhan piirongin, ne kun ei pidä kosteasta.
Ainakin se pöllyää kun sitä ravistelee - jotakin siihen on siis tarttunut. Tykkään huiskia sillä kirjahyllyt sekä yhden vanhan piirongin, ne kun ei pidä kosteasta.