J
julki-imettäjä itse
Vieras
paljon on ollut puhetta tosta julkisella paikalla imettämisestä, eikä se nyt ainakaan mua kovin hetkauta. mutta oltiinpa tuossa kerran tutun luona kyläilemässä, oli hieno lämmin päivä ja istuskeltiin pihamaalla. koolla oli iso porukka naisia ja osalla lapsetkin mukana, osa porukkaa oli hyviäkin tuttuja keskenään ja osa vähän vieraampia. mitä tekee yksi mamma? leväyttää paidan sepposen selälleen ja alkaa PUMPPAAMAAN MAITOA RINTAPUMPULLA siinä väkijoukon keskellä!! osa porukasta oli lapsettomia ja mulle tuli mieleen että jäävätköhän myös sellaisiksi...
ainakin oli ilmeet sitä sorttia...
tämän äidin vauva ei ilmeisesti syönyt rintaa ollenkaan, ainoastaan pulloa ja hienoahan se on että äiti jaksaa vauvalleen pumpata omaa maitoaan kun sitä kerran tulee. mutta oliskohan tonkin voinut tehdä hieman huomaamattomammin ja hienotunteisemmin? imettää voi vielä niin vaivihkaa ettei mitään näy mutta tuo pumppaaminen on musta jo vähän roisin näköistä varsinkin tuommoisessa väkijoukossa...
tämän äidin vauva ei ilmeisesti syönyt rintaa ollenkaan, ainoastaan pulloa ja hienoahan se on että äiti jaksaa vauvalleen pumpata omaa maitoaan kun sitä kerran tulee. mutta oliskohan tonkin voinut tehdä hieman huomaamattomammin ja hienotunteisemmin? imettää voi vielä niin vaivihkaa ettei mitään näy mutta tuo pumppaaminen on musta jo vähän roisin näköistä varsinkin tuommoisessa väkijoukossa...