Tekisitkö syrjähypyn, jos sinua vongattaisiin yökerhossa yhden yön juttuun, kun olet yksin reissussa kaukana kotoa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se ole syrjähyppy, jos on lupa?

En itse koskaan pettäisi kumppaniani. Minulle se tarkoittaa itsekunnioitusta ja kumppanini kunnioitusta. Vaikka ei tarkoittaisikaan, niin miksi? Saan elämäni parasta seksiä kotona. Päässä pyörii erilaisia fantasioita (esimerkiksi 2M+N), mutta fantasioiksi saavat jäädä.
entäs kun tilanne olisikin toinen että sinä tekisit aloitteet eikä halutiheys kohtaa, voisitko ajatell toisin?
 
Olen reissullani iskenyt miehiä eikä oma mies näitä ole saanut tietoonsa
En itse suosi pettämistä.
Onnekseni minun ei tarvitse pettää.
Mieheni muistaa yllyttää minua joka reissulleni lähtiessä iskemään vieraan miehen.
Olimme tyttöjen iltaa viettämässä niin kerroin mieheni halusta antaa muidenkin panna minua he eivät uskoneet.
Lähetin miehelleni viestin ja kerroin täällä olevan 2 miellyttävää veljestä pyytäneet huoneeseensa.
Mieheni vastasi "käy kylässä saat ehkä molemmilta kunnon seksiä".
Olen reissullani iskenyt miehiä eikä oma mies näitä ole saanut tietoonsa
Minulta tentataan miksi en ole hakenut vierasta kun olisi. Ollut tilaisuus.
On helpompi antaa vieraalle ja ottaa pieni videopätkä missä vieras mies panee minua niin mieheni on tyytyväinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Väitetään, että Lapin hiihtokeskuksissa tapahtuu paljon sellaista, että Etelä-Suomesta ilman puolisoaan kauas kaikista tuttavista matkustanut henkilö lähtee yökerhoon sillä asenteella, että tänä yönä harrastetaan seksiä jonkun kanssa.

En tiedä onko tarina tosi, mutta katsotaanpa, mitä tämän foorumin keskustelijat tekisivät sellaisessa tilanteessa:

Oletetaan, että olet parisuhteessa. Jos olet sinkku, kuvittele että et ole nyt sinkku.

Olet yksin työmatkalla vieraassa kaupungissa, ja hotellin aulabaarissa viehättävä henkilö tulee juttelemaan, ja ehdottaa että lähdette hänen hotellihuoneeseensa yöksi. Hänellä on vihkisormus nimettömässä, ja hän lupailee että tämä jää yhteen kertaan. Hän ei halua edes tietää nimeäsi, ja tuskin törmäätte toisiinne enää toista kertaa elämässä.

Tämä henkilö on erittäin viehättävä, juuri sopivan ikäinen ja tyylinen sinun makuusi. Olet kaukana kaikista tutuista, kukaan ei tietäisi asiasta.

Mitä tekisit tässä tilanteessa:

A) Kieltäytyisit lähes varmasti, ja menisit yksin omaan huoneeseesi. Oman puolison luottamusta ei petetä tällä tavalla.

B) 50 % todennäköisyydellä saattaisit joko kieltäytyä tai hyväksyä hänen ehdotuksensa.

C) Hyväksyisit hänen ehdotuksensa erittäin todennäköisesti, ja lähtisit hänen huoneeseensa yöksi.

Voisit mainita myös ikäsi ja sukupuolesi N / M.
Mies 51v ja kyllä lähtisin
 
vierailija
Moni hakee täältä oikeutusta syrjähypylle. Kun "kaikki niin tekee". "Voin minäkin". Mutta ei se niin mene. Pettäminen ei ole oikein. Vaikka täällä kuinka moni niin kirjoittelisikin, se ei ole ok.
 

Yhteistyössä