tekisitkö reklamaation?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mua sapettaa |O
tilasin mekan nettiputiikista kivat maastokuvioiset kengät toukokuussa :p
oon niitä käyttänyt melkein jokapäivä,ihan normaalia käyttöä ja kas tänään sivussa olevan saumakohdan liima päätti sanoa itsensä irti |O

eli repsottaa ulkosyrjästä/sivusta :snotty:

kengät siis 2kk käytössä ja hajoaa normaalissa käytössä.
lähettäiskö kengistä kuvan ko. putiikin as.palveluun ja tekisit reklamaation?
eikai kengät saa tuossa ajassa hajota? :whistle:

ne olikin sitten mun ainoat kengät :ashamed:

no kyllä mulla lähestulkoot kaikki kengät vuoden verran kestää! Rippuu tietysti käytön määrästäkin, mutta en muista että yhdetkään kengät olisi 2 kk:ssa hajonneet!!

Tytöllä lähti pohja repsottaa talvikengistä muutaman kuukauden käytön jälkeen. Olipa onneksi ostettu oman pitäjän kenkäkaupasta, vietiin suutariin ja kauppa maksoi korjauksen.

Miehen kengät lähti juuri nettiputiikkiin vaihtoon kun saumojen liimaukset petti, olleet tosin jalassa vasta muutaman viikon, mutta liikkeestä sanottiin että ainakin vuoden pitäisi jokapäiväisessä käytössä kestää. Soita sinne ja kerro mikä tilanne, luulis että kenkien PITÄISI kestää.

tilasin monet kengät ja osan palautin,en muista yhtään paljon noi oli,ei mitkään hirveen kalliit ollu.varmaan jotain 40-50e ??
oon käyttäny läpsyjä enemmän kun noita,siksi ihmettelenkin että miten nyt jo rikki kun en pidä ihan jokapäivä :ashamed:

http://verkkokauppa.mekka.fi/templates/product_popup.php?pid=1360&w=400&h=500

Mä ostin sieltä tollset ja viikon käytön jälkeen molempien etupuolelta irronnut kans pohja monta senttiä. :whistle: Eli tosi laadukkaat tuntuu olevan, ei kai se auta kun liimata ne.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

Mä ostin sieltä tollset ja viikon käytön jälkeen molempien etupuolelta irronnut kans pohja monta senttiä. :whistle: Eli tosi laadukkaat tuntuu olevan, ei kai se auta kun liimata ne.

Et kai sä _oikeesti_ luule saavasi tuolla hinnalla laadukkita kenkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja mir:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

Et kai sä _oikeesti_ luule saavasi tuolla hinnalla laadukkita kenkiä?

Oon ihan joskus saanut, sääli jos sinä et. :) Tottahan mä tiesin ettei ne kovin laadukkaat ole, näkihän sen, mutta jos viikon kestää ehjinä niin sillon 20euroakin on mun mielestä ihan liikaa hintaa. :headwall:

Ehdottomasti Reklamaatioon, kyllähän kenkien pitäisi se vuosi kestää käyttöä oli ne kuinka halvat tahansa.
Toisaalta itte olen nuo muutamat hassut tossut mitä omistan niin ostanutkin hieman eri periaatteella.
Vaelluskengät maksoi joku 10 vuotta sitten n 200e, koristossut samoin jotain 10 vuotta vanhat ja samaa hintaluokkaa eli n200e. Maiharit kustantaa sen 170e.
Sandaalit olikin halvimmat 50e :D

Tee ehdottomasti se reklamaatio! :attn: VAADIT uudet kengät tai rahat takas! Kyllä kenkien pitää kestää käyttöä. :kieh:

Itsellä kävi yksi talvi huono tuuri kenkien suhteen, ostin syksyllä talvikengät, jotka sitten hajosi melkein heti. Vein takaisin ja sain rahat takaisin. Ostin muualta uudet. Taas sama juttu. Tämä toistui varmaan 5 kertaa tuona kyseisenä talvena. Ja silti sain aina vaihtaa tai rahat takaisin, jopa liikkeistä, joissa on politiikka ettei rahoja palauteta. Pitää vaan olla tarpeeksi kiukkuinen ja pelottava kun reklamoi. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mir:
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Vaelluskengät maksoi joku 10 vuotta sitten n 200e, koristossut samoin jotain 10 vuotta vanhat ja samaa hintaluokkaa eli n200e.

Euro otettiin käyttöön loppuvuodesta 2001.

Huippu :laugh:

Eiköhän kaikki käännä mielessään ne vanhat markkahinnat euroiksi ihan selventääkseen keskustelua . Siksihän tuossakin on tuo noin. Vai eikö käännä? :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
20 euroa ja lähes joka päivä käytössä 2 kkn ajan? No en reklamoisi. Ihme kun kesti näinkin pitkään!

öö..ei tullu mielees että kengät saattoivat olla alennuksessa?

tämä on SUORA lainaus tuolta mun edellisestä kommentista

"oon käyttäny läpsyjä enemmän kun noita,siksi ihmettelenkin että miten nyt jo rikki kun en pidä ihan jokapäivä "

MISSÄ on lukenut että ovat jokapäiväisessä käytössä olleet 2kk??
jos kirjoitan että kengät ovat olleet MELKEIN jokapäivä käytössä saattaa se tarkottaa että ne ovat olleet jalassa vaikka roskien vientireissulla,ei 24h jalassa :D

ja muuten,lähetin sen reklamaation.sain samanlaiset tilalle sekä 20e lahjakortin.
kengissä valmistusvirhe ja vaikka kengät maksoivatkin mulle pari-kolme kymppiä niin Mekan mielestä ne eivät saa hajota noin vaan ja tässä tapauksessa sauman liimaus on pettänyt.
sitä kun ei voi kuluttaa kävelemällä.

ja tuo raha on mulle iso,syödään pojan kanssa sillä viikko :whistle:

Yhteistyössä