Tekisitkö r-testin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollakkao vaiko ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ollakkao vaiko ei

Vieras
Mulla ollut yhdet menkat sit viime raskauden+synnytyksen. Alkovat 29.10. Kerran hommailtu ja osu muistaakseen kp 9-10... Nyt taitaa olla sit kp 36. Yleensä kierto ollut pitkä epäsäännöllinen mut keskimäärin toi 36 päivää. Voisko olla raskaus mahdollsita? Pitäskö vai odottasko vaan?

Juu epätietoisuus ja se pieni toivonkipinä herää sit ja pettyy... Aattelin vaan et jos ne menkat ei heti palaa säännöllisen epäsäännöliseksi :/

Nostan ja kysyn :)
Miten muilla synnyttäneillä onko kierto palautunut heti normaaliksi? Onko ennen pitkiä kiertoja omaavilla muuttunut esim lyhemmiksi?

Siis eihän raskaus voi edes mahdollista olla? Eihän? Jos siittiöt elää 2-5 päivään ja uskon meidän isännällä sen olevan max ton kaks päivää niin hedelmöittyminen ois ollut kp 11-13 tienoille. Siihen 14 päivää niin ois 25-27 about, eikös? Mulla nyt kp37 menossa... Tyhmänä tein r-testin kun semmoinen kaapissa lojui muistaakseen kp 24 (joo tyhmää!) ja nega oli. Nooh senhän olisi pitänyt siis näkyä jos oisin tullut raskaaksi. Eli kannattaako tuhlata rahaa vai odottaa vain rauhassa?
Kokemuksia muilla aikaisesta yhdynnystä, pitkistä kierroista ja plussauksesta?

Ei raskaus testissä näy välttämättä edes vielä kun menkat on myöhässä, on tosi henkilökohtaista miten raskaushormonia alkaa erittymään ja lisäksi on ihan mahdollista että siittiöt ovat eläneet pidempään tai ovulaatio ollut myöhemmin. Tiedätkö tarkkaan milloin se oli? Ja tietty ainahan on periaatteessa mahdollista (vaikkakin epätodennäköistä) että tulee toinen ovis samaan kiertoon. Monimutkaisia elukoita ollaan :)

Mulla alkoi menkat heti suht sännöllisinä molempien synnytysten jälkeen, mutta ainakin tosi monet kaverit on sanoneet että kierrot on saattaneet ensimmäisen puoli vuottakin venyä ihan mahdottomiksi.

Tee ihmeessä testi niin saat väliaikatietoja :) Toivotaan plussaa? ;)