V
vieras
Vieras
Aloimme seurustella mieheni kanssa, kun olin 15. Asuimme yhdessä viitisen vuotta, tunsimme toisimme läpikotaisin, suhteellamme oli vahva pohja jne., kunnes elämä yhdessa vain alkoi ahdistaa: halusin itsenäistyä, tapailla muita miehiä, olla ja mennä ilman velvotteita.
Olimme erossa kolme ja puoli vuotta. Ystävyytemme säilyi tuonakin aikana.
Nyt kun olen 24-vuotias, haluaisin jo omia lapsia. Ketään sopivia miehiä ei ole tullut vastaan, pelkkiä huithapeleita ja seksin perässä kulkijoita. Olen puhunut exälleni, että entä jos palaisimme yhteen, ostaisimme oman talon, menisimme naimisiin ja hankkisimme lapsia. Hän sanoi olevansa onnellinen, jos näin käy.
Onko tämä mielestäsi jotenkin moraalisesti väärin?
Välitämme toisistamme syvästi, rakastan edelleenkin, ja kaipaan tasaista ja turvallista perhe-elämää hyvän miehen kanssa. Lapset olisivat molempien meidän unelmien täyttymys.
Olimme erossa kolme ja puoli vuotta. Ystävyytemme säilyi tuonakin aikana.
Nyt kun olen 24-vuotias, haluaisin jo omia lapsia. Ketään sopivia miehiä ei ole tullut vastaan, pelkkiä huithapeleita ja seksin perässä kulkijoita. Olen puhunut exälleni, että entä jos palaisimme yhteen, ostaisimme oman talon, menisimme naimisiin ja hankkisimme lapsia. Hän sanoi olevansa onnellinen, jos näin käy.
Onko tämä mielestäsi jotenkin moraalisesti väärin?
Välitämme toisistamme syvästi, rakastan edelleenkin, ja kaipaan tasaista ja turvallista perhe-elämää hyvän miehen kanssa. Lapset olisivat molempien meidän unelmien täyttymys.