V
vieras
Vieras
jos olisit työtön yh, velkasaneerauksessa, ensimmäinen lapsi olisi "vaikea". (ei vielä diagnoosia) ja tulevan lapsen isä olisi vakavasti päihdeongelmainen ja haluton olemaan tekemisissä tulevan lapsen kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:entäpä jos sinulla itsellä olisi kaiken lisäksi vaikeuksia selvitä ensimmäisen lapsen elatuksesta ja hoitamisesta? Sairastaisit keskivaikeaa masennusta?
Alkuperäinen kirjoittaja jm:tekisin
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä ja sitten muuttaisin elämäni. Hankkisin koulutuksen, menisin töihin, maksaisin velat pois ja uusia en ottais, ukko ulkoruokintaan jne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä ja sitten muuttaisin elämäni. Hankkisin koulutuksen, menisin töihin, maksaisin velat pois ja uusia en ottais, ukko ulkoruokintaan jne
Velat on maksettu 2 vuoden päästä. Niitä en ole itse tehnyt vaan edellinen puolisoni. koulutus on mutta töitä ei paikkakunnalla löydy. Pimeitä hommia olen tehnyt silloin tällöin. Tulevan lapsen isän kanssa en ole enää tekemisissä.
Alkuperäinen kirjoittaja jm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä ja sitten muuttaisin elämäni. Hankkisin koulutuksen, menisin töihin, maksaisin velat pois ja uusia en ottais, ukko ulkoruokintaan jne
Velat on maksettu 2 vuoden päästä. Niitä en ole itse tehnyt vaan edellinen puolisoni. koulutus on mutta töitä ei paikkakunnalla löydy. Pimeitä hommia olen tehnyt silloin tällöin. Tulevan lapsen isän kanssa en ole enää tekemisissä.
miksi et vaihda paikkakuntaa?saisit ehkä töitä ja velat maksettua.
pyydä lastenhoitoapua sukulaisilta tai kunnalta että saat itsesi kuntoon myös.