Sinulla olisi 1 lapsi, joka tapaa etäänsä säännöllisesti, ja uutta "vahinkoa" ei tuleva isä haluaisi tavata. Pitäisitkö lapsen?
Muoks. itse en pitäisi.
Muoks. itse en pitäisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu tilanteesta. Mielestäni miestä ei saa pakottaa isäksi joten tuossa tilanteessa minun olisi yksin pystyttävä huolehtimaan lapsesta. Jos siis haluaisin lapsen ja kokisin että pystyisin korvaamaan hänelle isättömyytensä niin pitäisi lapsen. Jos taas tuntuisi ettei minusta olisi tuohon, tekisin abortin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu tilanteesta. Mielestäni miestä ei saa pakottaa isäksi joten tuossa tilanteessa minun olisi yksin pystyttävä huolehtimaan lapsesta. Jos siis haluaisin lapsen ja kokisin että pystyisin korvaamaan hänelle isättömyytensä niin pitäisi lapsen. Jos taas tuntuisi ettei minusta olisi tuohon, tekisin abortin.
Miten lapselle pystyy korvaamaan isättömyyden?
Alkuperäinen kirjoittaja Typerä kysymys!:Ilman muuta, itse olen sitä mieltä ettei abortti ole mikään keino poistaa asioita elämästä. Täytyy osata ottaa vastuu omista tekemisistä. Vaikkei lapsella olisi elämässään isää, antaisin hänen viettää aikaa paljon esimerkiksi isoisä, sedä, enon tai miespuolisten kavereiden kanssa. Ja mitä tuohon eriarvoisuuteen tulee, jos lapsi saa tarpeeksi äidin huomiota, ei eriarvoisuutta synny.
Alkuperäinen kirjoittaja Typerä kysymys!:Ilman muuta, itse olen sitä mieltä ettei abortti ole mikään keino poistaa asioita elämästä. Täytyy osata ottaa vastuu omista tekemisistä. Vaikkei lapsella olisi elämässään isää, antaisin hänen viettää aikaa paljon esimerkiksi isoisä, sedä, enon tai miespuolisten kavereiden kanssa. Ja mitä tuohon eriarvoisuuteen tulee, jos lapsi saa tarpeeksi äidin huomiota, ei eriarvoisuutta synny.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Onpas harvinaisen naurettava perustelu abortille. "Sille tulee paha mieli kun sen etäisä ei tuu kylään ja siskon tulee".
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:miksi aikuiset? miettii edes tollasia?
lapsethan kuuluu parisuhteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Onpas harvinaisen naurettava perustelu abortille. "Sille tulee paha mieli kun sen etäisä ei tuu kylään ja siskon tulee".
Harvinaisen hyvä perustelu abortille mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:miksi aikuiset? miettii edes tollasia?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Onpas harvinaisen naurettava perustelu abortille. "Sille tulee paha mieli kun sen etäisä ei tuu kylään ja siskon tulee".
Harvinaisen hyvä perustelu abortille mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Typerä kysymys!:Ilman muuta, itse olen sitä mieltä ettei abortti ole mikään keino poistaa asioita elämästä. Täytyy osata ottaa vastuu omista tekemisistä. Vaikkei lapsella olisi elämässään isää, antaisin hänen viettää aikaa paljon esimerkiksi isoisä, sedä, enon tai miespuolisten kavereiden kanssa. Ja mitä tuohon eriarvoisuuteen tulee, jos lapsi saa tarpeeksi äidin huomiota, ei eriarvoisuutta synny.
Ei ole olemassakaan typeriä kysymyksiä.. Ja kyllä se mielestäni on eriarvoisuutta, jos toinen lapsi tapaisi säännöllisesti isäänsä, ja toinen ei koskaan saisi edes mahdollisuutta tutustua isäänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja AprikoosiS:Pitäisin, Myöhemmin kaduttais kauheesti! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Typerä kysymys!:Ilman muuta, itse olen sitä mieltä ettei abortti ole mikään keino poistaa asioita elämästä. Täytyy osata ottaa vastuu omista tekemisistä. Vaikkei lapsella olisi elämässään isää, antaisin hänen viettää aikaa paljon esimerkiksi isoisä, sedä, enon tai miespuolisten kavereiden kanssa. Ja mitä tuohon eriarvoisuuteen tulee, jos lapsi saa tarpeeksi äidin huomiota, ei eriarvoisuutta synny.
Ei ole olemassakaan typeriä kysymyksiä.. Ja kyllä se mielestäni on eriarvoisuutta, jos toinen lapsi tapaisi säännöllisesti isäänsä, ja toinen ei koskaan saisi edes mahdollisuutta tutustua isäänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:miksi aikuiset? miettii edes tollasia?
![]()
![]()
oikeesti mua enempi itkettäis...