Tekisi mieli....

  • Viestiketjun aloittaja TanyaE
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Jaakko
Niin se olisi ihanaa…avasin vetskarin ja otan sinun kädestä kiinni ja vien sen mun kovalle kullille…saisit ihan oikeasti tuntea kova kullini sinun kädessä…sanoisin sinulle, kuule Tanya nuole kullini nyt…

Täällä istun vaan ja kulli sykkii housuissani parasta aikaa…aaah. Mitä sinä teet juuri nyt siellä?
 
Jaakko
Olisi ihanaa tuntea sinun kuumat huulet kun imet kova kyrpäni…samalla kun imet kyrpäni nussit omaa pillusi sormella rajusti….oooh..

Vai kotona koneen äärellä…voi hitsi kunpa ne olisivat minun kädet sinun housujesi sisäpuolella…saisin koskettaa kuumaa kosteaa pillusi ja leikkiä kostean pillun kanssa…levittelet jalkojasi ja kuiskaat korvani työnnä sormesi sisään.....hitaasti työntää sormeni sisään….aaaaaahh…vedän sormeni ulos ja otan sen suuhun ja nuolen hitaasti …oooh…maistut tosi hyvälle...
 
TanyaE
Nautin kun katsot kun imen kyrpääsi ja samalla nain sormilla...
Niin minäkin toivon että ne olisi sinun kädet...on pakko levittää reisiä ja työntää sormia pilluun...uuuh...hieron klitorista...
PS. Älä kerro kenellekään...olen posliini...
 
Jaakko
Voi hitsi….miten ihanaa olisi tuntea sinun kosteaa pillu kun työnnän sormeni sisään…ja sinä vaan levität jalkojasi ja sanot työnnä kaikki sormet mun pilluun ja nussi sitä villisti….aaah…Saisin nähdä miten nautit ja kuulla kuinka voihkit kiimasta….luultavasti ottaisin sinun vaatteet pois ja tulisin nuolemaan pillusi….ja näykin ja imen klitoristasi…
Ja kun vielä olet posliini niin luoja miten ihanaa se onkaan… Mutta en kerro kenelle... Täällä istun ja kun suljen silmäni niin voin melkein nähdä miten kosteaa ja turvoksissa pillusi onkaan….APUA…haluan, haluan…niin kiimainen olen!! Täällä minä hyväilen kullini joka pullistaa housujeni sisäpuolella…aaah…
 
Jaakko
Istut varmasti siinä ja levität kosteaa pillusi ja hierot klitoristasi...namia....ja sormesi työnnät syvälle pilluun sisään...oooh..liikuttelet sitä sisään ja ulos ja voin melkein kuulla kuinka hengityksesi kiihtyy..uikutat ja lisäät vauhtia.....polsiini pillusi on aivan turvoksissa....
 
TanyaE
Juu...niin kävi...oli pakko viedä hoito loppuun...kuvittelin sinun olevan tässä jalkojeni välissä nuolemassa kiimaista pilluani, imemässä klitoristani, työntämässä sormiasi sisälleni...oli sitten pakko tyydyttää itseni omin käsin...nyt posket punoittaa ja hengästyttää...pilluni aivan turvoksissa...kohta se haluaa lisää...en niin vähään tyydy
 
Jaakko
Jotenkin arvasin että näin teit;) Harmi kun ei tässä ole ääntä ja olisin saanut kuulla kuinka voihkit....ooooh. Voi luoja sentään, olisi ihanaa nuolla sinun pillusi noin villisti ja survo vaikka kaikki sormet syvälle sun pilluun ja nussia sitä kunnolla ..istuisit kasvojani päällä ja hankasit pillusi...minä imen klitosristasi kovaa ja puren ja näykin sitä...aaah..huudat lisää...anna lisää..kunnes huutelet en kestä enää minä tulen...katselen kuinka pillusi sykkii ja on niin turvoksissa...namia.. Minäkin nyt niin kiimainen että on pakko hoitaa itseni!!!!!!
 
TanyaE
Niinpä, olisit saanut kuulla kiimaisen huutoni kun laukesin. Minä rakastan suuseksiä ja istuisin aivan varmasti kasvojesi päällä pyörittäisin lantiotani myötäilen nuolemistasi...samalla työntäisit sormiasi sisääni.
Oletko hoitamassa??? Haluaisin ottaa kyrpäsi suuhuni kun purkaudut...
 
Jaakko
...aaaah...miten hyvältä se tuntuisi kun istuisit kasvojeni päällä...hankaat pillusi ja minä nuolen ja imen sinut...samalla nussin pillusi kaikilla neljällä sormella rajusti sisään ja ulos..oooh...voihkit ja sanot ...luoja...en kestää enää... Saisin kuulla kuinka sinun kiimainen huuto kun laukeat...aaah...ja minä anelen sinut että Tanya ota kova kyrpäni suuhun, haluan antaa sen sinulle suuhun ja ime minut tyhjäksi...ja sinä runkkaat kova kyrpäni aivan villinä ja huudat tule...tule...ruiskuta kaikki spermat suuhuni NYT!!! ja laukean huutaen....

Olin joo hoitamassa itseni ja mikä määrä tuli..mahtavaa olo...kuvittelin että sinä runkkasit kyrpäni....
 
TanyaE
Tuli vähän muuta "puuhaa" tässä välissä. Nyt olen takaisin koneella.
Olisin halunnut olla mukana hoitamassa....tuli paljon? Olisinkohan ehtinyt niellä kaiken?
Taas tekisi mieli...hivelen nännejäni...toisella kädellä klitorita...olen ihan märkä
 
Jaakko
se olisi olut mahtavaa kokemus, minä runkkaan rajsuti kovaa kyrpäni jasinä katselet kiimaisena...lopuksi olet niin kiimainenja pillusi sykkii ja sinulla on aivan pakko työntää sormesi syvälle pilluun ja naida itseäsi... Lopukais otatkin koko kyrvän suuhun ja imet ja imet...nussit omaa pillusi villisti ja tunnet kuinka kyrpäni paisuu ja tieät että kohta saat...ja kun laukean huudan ja sinä imeet...valtava lasti spermaa tule, joap niin paljon että loput valuu suupieleestä ja kaula pitkin alas....
Voi hitsi, sinä hyväilet nännejäsi ja ne ovat varmasti ISOJA..ja toinen käsi hyväilee klitorista...olisi ihan nähdä kun noin teet.... Voin tuntea miten sinun kiimaiset tuoksu täyttää huonettasi...olisi ihanaa nähdä sinun kosteaa ja turvoksissa oleva pillua nyt...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä