tekisi mieli vedellä ympäri korvia...!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tympiintynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tympiintynyt

Vieras
siis ukkoa meinaan. on tosi törkeetä käytöstä lasta kohtaan kun haukkuu häntä tyhmäksi, idiootiksi ym. siis silloin kun lapsi käyttäytyy todella ilkeesti. siis itsekkään en pidä lapseni käytöksestä silloin kun hän oikein aloittaa mutta en nyt sentään haukkumaan lähde. ja kun tuo ukko ei sitä tajua ettei se haukkuminen ainakkaan auta!!! miten sais ukon päähän sen iskostettua ettei se auta???

anna ukon riehua, parempi kai tuo on ku että löis tai olis väkivaltainen. itsekkin inhoan semmoista mutta en minä jaksais siitä sen enempää valittaa.. kyllä se mies silti niitä rakastaa vaikka välillä lasta haukkuukin!

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi! :
anna ukon riehua, parempi kai tuo on ku että löis tai olis väkivaltainen. itsekkin inhoan semmoista mutta en minä jaksais siitä sen enempää valittaa.. kyllä se mies silti niitä rakastaa vaikka välillä lasta haukkuukin!

Voi nyt helvetti, suoraan sanoen. Mieti millaiseen ajatukseen se lapsi kasvaa kuullessaan jatkuvalla syötöllä että on tyhmä, mitään osaamaton, idiootti paska: ihan taatusti näkee itsensä juuri sellaisena miksi häntä kotona sanotaan. On ihan eri asia sanoa, että käyttäydyit tyhmästi, kuin että olet tyhmä. Eikö aikuinen ihminen tätä käsitä? Tyhmäksi haukkumista kutsutaan myös henkiseksi väkivallaksi. Siitä ei jää ehkä näkyviä mustelmia, mutta sieluun arvet.

Totta! Lapsen haukkuminen ei oo yhtään sen lievempi asia kuin lasta lyöminen. Te olette lapselle 2 tärkeintä ihmistä maailmassa. Miten joku ei voi tajuta mitä lapsi saa kestää kun omat vanhemmat haukkuvat? :( Ja millainen itsetunto lapselle kehittyy..

niin minunkin mielestäni asia on näin kun neitinasu ja vieras sanovat, mutta kun tuo ukko ei sitä tajua silloin kun hänen hermot menee. se on oikeasti todella kamala tilanne ja tulee tosi paha mieli lapsen ja omasta mielestä.:(

Alkuperäinen kirjoittaja tympiintynyt:
niin minunkin mielestäni asia on näin kun neitinasu ja vieras sanovat, mutta kun tuo ukko ei sitä tajua silloin kun hänen hermot menee. se on oikeasti todella kamala tilanne ja tulee tosi paha mieli lapsen ja omasta mielestä.:(

Mulla on isä, jonka mielestä lapset ei saa näkyä, eikä kuulua. Huusi paljon, selkäänkin saatiin sitten kun huudot ei enää tehonneet. Haukkui ja nälvi, piti meidät omassa huoneessa suljettujen ovien takana ettemme häirinneet.

Oli hirvittävän suuri helpotus, kun isä ja äiti erosivat, olin silloin 7.

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi! :

No just :headwall: .
Kyllä lapsiaan aika ajoin hakkaava isäkin lapsiaan rakastaa, sitä en hetkeäkään epäile, mutta helvetin väärin se on silti!

Alkuperäinen kirjoittaja äitimyös:
Jos miehesi haluaa tuhota lapsen käsityksen itsestään ym niin jatkakoon samaan malliin. Tuollaisten ei pitäisi saada lapsia..

et vissiin käsittänyt että minä kun en asiaa hyväksy ja olen kaikin tavoin yrittänyt että mies lopettaisi tuollaisen käytöksen. joten olet todella törkeä kun sanot ettei "tuollaisten pitäisi saada lapsia"!!! rakastan lapsiani enemmän kuin mitään muuta ja tekisin heidän puolestaan ihan mitä vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja joka:
kerta vaan korjaamaan, että teko oli tuhma, ei lapsi tyhmä! ja miehelle korjaat sen myös, eikö jossain vaiheessa opi.

tämän olen joka kerta tehnyt ja lapseni sen onneksi ymmärtää ettei hän ole tyhmä ym. mutta kun saisin miehen lopettamaan tuon haukkumisen, mutta kun vaan ei sen paksuun kallon se mahdu!!!

Yhteistyössä