Tekisi mieli tilata itselleni didlo eli hieromasauva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä teen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä teen?

Vieras
Olen täysi-ikäinen, minulla on siihen varaa ja tiedän, että minulla on oikeus tilata sellainen itselleni, jos haluan, mutta en tiedä, että viitsinkö hankkia itselleni sitä sillä vanhemmillani on avaimet asuntooni (he pakottivat minut antamaan avaimen asuntooni, kun muutin tähän asuntoon) ja tiedän, että he käyvät minun poissaolleessani ilman lupaa asunnollani tutkimassa paikkoja. Jos hankin dildon, niin en pysty piilottamaan sitä niin hyvin, etteivätkö he löytäisi sitä. Vaikka olenkin aikuinen, niin siitä hieromasauvasta syntyisi äitini kanssa hirveä riita, sillä äitini on sen luonteinen, että hän vahtii minua koko ajan todella tarkasti ja nostaa valtavan metelin heti, jos teen hänen mielestään jotain sopimatonta.

Eli on sun kämppä. Avain pois vanhemmilta. Ei sitä ole pakko antaa vanhemmille.

Vapaaehtoisesti he eivät sitä antaisi, joten ainoa vaihtoehto olisi yrittää ottaa se heiltä väkisin, mistä taas seuraisi hirvittävät riidat ja luultavasti välien pysyvä katkeaminen ja se, että äitini haukkuisi minua suunnilleen jokaiselle tutulle tai sukulaiselle estäen heitä ottamasta minuun enää koskaan yhteyttä.

Vapaaehtoisesti he eivät sitä antaisi, joten ainoa vaihtoehto olisi yrittää ottaa se heiltä väkisin, mistä taas seuraisi hirvittävät riidat ja luultavasti välien pysyvä katkeaminen ja se, että äitini haukkuisi minua suunnilleen jokaiselle tutulle tai sukulaiselle estäen heitä ottamasta minuun enää koskaan yhteyttä.
Sitten vaikka poliisille jos muu ei auta. Miten voi olla tuollainen äiti. Älä sinä ole yhteydessä vanhempiisi.

Penkooko äitisi vaatekaappisikin jos piilotat vaatteiden alle?
Tai jonkun talvikengän sisälle?

Tai sitten jätät keskelle keittiön pöytää. Jos hämmästyykin niin paljon ettei sano siitä mitään.

Yhteistyössä