Tekisi mieli huutaa, kiljua ja porata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv39

Vieras
Olen niin hiton väsynyt, kun mies tekee pitkää päivää töissä. Meni tänäänkin tekemään ylimääräisiä töitä, vaikka on vapaapäivä. Oletin että olisi tullut joskus, yhden aikaan tai viimeistään kahdelta. Soitin ja kysyin niin sanoi, että neljän maissa. Tarkottaa varmaan puolta viittä parhaimmassa tapauksessa. :/

Lapset taas kinastelleet ja kiukutelleet koko ajan jostain. Tai siis tuo 4,5v poika lähinnä, ei pienempi niinkään.

Äskenkin poika huusi kuin mikäkin, että lopeta huutaminen, en jaksa tuota huutamista. Minä sanoin pojalle, että olen monta kertaa sanonut ihan kauniisti, että tottele äläkä koko aikaa tee jotain kiusaa tahallaan. Ja että minä en huuda, jos hän on kunnolla. Mutta ei tunnu menevän perille. Ja hän se tosiaan on joka täällä huutaa. Minä vain äsken ratkesin lopulta jo huutamaan myös, kun en vaan enää jaksanut muutakaan.

Synnytys varmaan käynnistyy tätä menoa, kun riehun täälläkuin mikäkin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja lisää vaan tulee huutajia, eipä sitä taija sit jaksaa yhtään paremmin ku uus tulee

Eli lapsia saa hankkia vain ihminen, joka jaksaa ihan loputtomiin kaikenlaista eikä koskaan väsähdä. Sairaanakin hymy perseessä ottaa vastaan kaiken paskan ja toteaa, että itse tätä halusin. Niinkö?

Alkuperäinen kirjoittaja rv39:
ja lisää vaan tulee huutajia, eipä sitä taija sit jaksaa yhtään paremmin ku uus tulee

Eli lapsia saa hankkia vain ihminen, joka jaksaa ihan loputtomiin kaikenlaista eikä koskaan väsähdä. Sairaanakin hymy perseessä ottaa vastaan kaiken paskan ja toteaa, että itse tätä halusin. Niinkö?

Mut eihän toi nyt ihan normaaliakaan ole, että vaan huudetaan kilpaa. Ja miksi sua se miehen töissäkäynti väsyttää? Aattelepa, että kaikilla ei edes ole miestä.

Mut eihän toi nyt ihan normaaliakaan ole, että vaan huudetaan kilpaa. Ja miksi sua se miehen töissäkäynti väsyttää? Aattelepa, että kaikilla ei edes ole miestä.

Ei hyvänen aika! Ei kai täällä nyt koko aikaa kilpaa huudeta. Se tapahtui äsken ja kesti puoli minuuttia. Ei mikään jatkuva jokapäiväinen tilanne.

Ja mua väsyttää nyt sattumalta vaan sori se mun miehen työssäkäynti, kun tahtoisin välillä hetken sitä omaakin aikaa. Sori vaan.

Mutta mene sinä nyt kiillottamaan sitä sädekehääsi.

Hönö...

Elämä on! Ja päivät ovat erilaisia, joskus väsyttää. Ja pitäähän sitä saada tuulettaa tunteitaan.

Ihanaa ettei mun tarvii enää olla muksujen kanssa kotona!
a084.gif

Tiedän läheltä tunteesi. Läheiseni mies on töissä tosi usein pyhäsin. Varsinkin näin vapaapäivinä se kiehuttaa.. Otappa nyt ja tee jotain aivan poikkeavaa. Niin tai kohtahan se miehesi jo tuleekin ja helpottaa.

Menkää käymään esim. porukalla ulkona. Meillä väsytti ja laiskotti aamulla kumpaakin. Mutta silti vedettiin itsemme ulos ihan vain koko ronkka kävelylle. Jopa piristyttiin. Keittiökin oli mukava siivota sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja reropera:
Tiedän läheltä tunteesi. Läheiseni mies on töissä tosi usein pyhäsin. Varsinkin näin vapaapäivinä se kiehuttaa.. Otappa nyt ja tee jotain aivan poikkeavaa. Niin tai kohtahan se miehesi jo tuleekin ja helpottaa.

Menkää käymään esim. porukalla ulkona. Meillä väsytti ja laiskotti aamulla kumpaakin. Mutta silti vedettiin itsemme ulos ihan vain koko ronkka kävelylle. Jopa piristyttiin. Keittiökin oli mukava siivota sen jälkeen.

Minä olin lasten kanssa ulkona aamupäivällä kyllä. Mutta laitoin äsken kahvin tippumaan, että josko se mies saapuisi sieltä puoli viideksi. Veljeni tulee samalla tähän käymään. Saavat sitten auttaa lapsia etsimään pääsisäipupun piilotuksia. ;)

Väsyttää vaan tänään taas niin pirusti, vaikka pienet päikkäritkin tuossa sain otettua.

Suorastaan odotan sitä, että saan olla muutaman päivän kohta vauvan kanssa sairaalassa ja vain olla. :)

Tuohan kuulostaa jo hyvältä. Ei sitä paljon tarvi, niin sitä jaksaa taas vähän aikaa paljon paremmin. Kun vain saa ajatukset vähän vaihtumaan...

Mukavaa ja rentouttavaa pääsiäistä teille koko porukalle!

Mikäköhän lie tuolla yhdellä vierailijalla oli hätänä.. tottakai joskus väsyttää ja saakin väsyttää! mullakin mies on yrittäjä, ja suurimman osan päivästä pois. Kyllä se välillä ottaa koville.. Mutta voimia sulle sinne!:)

Meillä lapset ovat herkkiä äänille. Kuopus pitää kerhossakin korvilla käsiä eikä viihdy yhtään paikoissa missä monta lasta. Ja jos vähänkään korottaa ääntä, syytetän myös äitiä huutamisesta. Ja sekin on huutamista, jos vain sanon "ei".

Yhteistyössä