tekis mieli räjäyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen siivonnut, käynyt, lenkillä, vaihtanut järjestystä, värjänny tukan, ostanu uusia vaatteita, käyny leffassa jne.... ja yhä mulla on tylsää!!mä en jaksa näitä seiniä ja tätä samaa. mun tekis mieli......räjähtää, vetää ranteet auki, ryöstää pankki, juosta stockmannin ylimmästä kerroksesta alasti alimpaan, aukoa naapurille päätä ja harrastaa villiä seksiä tuntemattoman kanssa.
sit mä voisin taas jatkaa mun arkea. onko muita joille tulee joskus kaipaus, tarve tai haave päästää "vähän" höyryjä, vaikka kaikki on ok?

Puulämmitys olis erittäin terapeuttinen vaihtoehto... Halkoja hakkaamaan ja kasaamaan, siinä pahimmat höyryt haihtuvat.

Tosin räjäyttämisessä on enemmän tyyliä ;)

nousta työpaikalla seisoo oman pöydän takaa ja paljastaa rinnat, hypätä kulman takaa mummon eteen ja huutaa pöö tai jotain....josta sain kipinän, kuplintaa ja hekumaa. jota häpeis, jolle naurais ja jota muistelis.

niin sitä on äiti, naimisissa ja aikuinen. mut ajatus on herkullinen. pieraista kovaa pankissa, vietellä läheisen rakennustyömaan seksikäs könsikäs, harrastaa seksiä, kulkea keijusiivet selässä prismassa jne...

mies tos just kyseli, että onkohan naapurissa bileet ku niillä joku nuotio pihalla, mä siihen, että käynkö vähän myöhemmin kyseleen että onkosh theillä jotku pilleet thäälä ja pääsheekö mukkaan :D

ois tuoki omalla lailla vapauttava teko, mutta ei varmaan kehtais seuraavana päivänä terve sanua tuosa pihala =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin sitä on äiti, naimisissa ja aikuinen. mut ajatus on herkullinen. pieraista kovaa pankissa, vietellä läheisen rakennustyömaan seksikäs könsikäs, harrastaa seksiä, kulkea keijusiivet selässä prismassa jne...

ton viimesen on mun sisko melkeen toteuttanu omissa polttareissaan, mutta voin kertoa, että oli pahempi ku keijun siivet selässä :laugh:

nää sun jutut on kyl loistavia ja kokeilemisen arvosia :) mutta mä voisin tällasta tehä jossain 600 kilometrin päässä kotoota ettei kukaan tunne :)

niin se pankki juttu ja ranteet auki oli vaan niin kuin kuvaamaan kuinka kovasti haluaisin tuntea sellaisen kutkutuksen taas, ja kuinka kaipaan sitä.
kaupungilla halata kaikkia hyvän tuoksuisia ihmisiä, nauraa täysiä bussissa-yksin, uida puiston pikku altaassa kesällä, kiivetä tohon pihapuuhun ja roikkua pää alaspäin-ilman lapsia tietty jne...
jotenki mun ihana arki on muuttunu niin....mikä se sana on?...ööh..arkiseksi. ei kun, minä olen muuttunut arkiseksi.

No en mä ihan kaikkea noista tekisi, mutta toiset taas on aika kesyjä, ja jotkut olen tehnytkin..
Hyvä ihminen, repäise!
Tee jotakin tosi yllättävää, älä vain haaveile!
Vaikka on äiti, naimisissa ja aikuinen, ei se tarkoita että pitää olla myös tylsä!?

emmä ole edes kovin tylsä (empä), vaan täynnä jotain kuplivaa energiaa, joka ei osaa tulla ulos. täynnä salaisia haaveita ja unelmia, joita ei ole edes tarkoitus toteuttaa, ja täynnä ihan vaan jotain..kaipausta jostain...ja tylsistyny kaikkeen.

Suosittelen kokeilemaan jotain hullua koska se pitää ainakin mielen nuorena jos ei kroppaa. Mukavaa on mennä taloyhtiön pihalle keinumaan yöpaidassa , juosta alasti talon ympäri , heittää vaikka teini-ikäisen päälle yks kaks lasi vettä , haistattaa kovaan ääneen pomolle vittu, nauraa hervottomasti kun työkaverin alta hajoaa tuoli, nauraa hervottomasti kun kaveri kaatuu liukkaalla pihalla.... onhan näitä.

Laita tuo räjäytysidea youtubeen jonkun hassun videon kera.Ja omalla nimellä ja naamalla.Rupiaa tylsyys lähtemään.Et ainakaan saa itseäs tapettua kun oot 24/7 valvonnassa.

vieras...mikä idea. video ois nimeltään:mitä todella ajattelen tuntemistaani ihmisistä ja jatko osa ois kaikki juorut ja pahat puheet, jotka olen kuullut ja keneltä...vois alkaa kuhista ja hyöry nousta muuallakin ku mun päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
emmä ole edes kovin tylsä (empä), vaan täynnä jotain kuplivaa energiaa, joka ei osaa tulla ulos. täynnä salaisia haaveita ja unelmia, joita ei ole edes tarkoitus toteuttaa, ja täynnä ihan vaan jotain..kaipausta jostain...ja tylsistyny kaikkeen.

Mulla ihan samanlaisia tunteita.. Voisin lähteä sun kanssa sinne prismaan juoksentelemaan ja kadulle hutelemaan.. Asuin kerran pienessä kylässä, jossa oli mies, jota kaikki kutsuivat kylähulluksi, ihmettelivät, miten se kehtaa juosta villasukat vinkuen pitkin kylää, heitellä voltteja kylän raitilla, huudella pusikoista ohikulkeville kaikkea hassua jne.. Aina kaiki kyläläiset puhui, siitä, että hullu se mies on.. Ja mä mietin, HITTO, SE MIES ON ONNELLINEN!!!!

Yhteistyössä