Tekis mieli nyt itkeä oikein kunnolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ymmärrä

Vieras
kaikki takkuaa :( Olen niin väsynyt. En jaksa tehdä juuri mitään muutakun se mikä on ihan pakko. Työnhaku ei onnistu, opinnot seisoo paikallaan... Mä vaan en pysty enkä jaksa... Mikä helvetin vika mussa on kun aina käy näin??

Ihan kuin olisin palannut elämässäni kymmenen vuotta taaksepäin! Siis voisi olla mun kirjoitukseni. Todella tuttuja ajatuksia sulla. Mä en tiedä kuinka loppujen lopuksi sain opintoni päätökseen. Noh, sitä opinnäytetyötä varten anoin kirjallisesti ylimääräisen vuoden ja kuitenkin siitä tuli ykkönen. Niin että rimaa hipoen läpi.

Nyt teen kuitenkin koulutustani vastaavaa työtä ja mulla on ihana perhe. Just vauva tuolla kutsuukin, täytyy mennä.

Tsemppiä sulle, kyllä säselviät!

Olen vaan niin kyllästynyt tähän. Siitä on jo 9-vuotta kun aloin opiskelemaan tätä tutkintoa. Toki tuohon mahtuu mukaan 2 äitiyslomaa mukaan lukien hoitovapaan, eli olen molempien kanssa ollut sen 3v kotona. Että mulla ei ole yhtään armoa antaa itselleni tässä. Opinnäytetyö pitää olla valmis 2kk kuluttua. Toisaalta mitäpä iloa valmistumisesta on kun tietää jo ettei tällä alalla ole töitä tarjolla. Lotto voitto jos sattuu työllistymään.

Ei sinun pakko ole työllistyä siihen ammattiin, johon valmistut. Tsemppiä nyt vaan loppurutistukseen. Kun sulla on paperit kädessä, niin sinulla on suomalaisen yhteiskunnan mittapuun mukaan merkittävä arvokas asia, koulutus. Sinulla on asiat paljon paremmin kuin monella muulla. Nyt niistät nenän ja alat ajattelemaan mitä sinulla on, eikä mitä sinulta puuttuu.

Minulla pysähtyi kaikki, kun pelkäsin lapseni olevan vakavasti sairas.

Nyt ryhdistäydy!
Olet saanut kaksi ihanaa lasta, hoitanut yösyötöt ja muut.
Paljon rankempaa kuin mikään opinnäytetyö! :)
Eli Yes You Can!!!
Jos aloitus sen kanssa takkuaa, niin käy välittömsti opinnäytetyön ohjaajan juttusilla.
Tai katsele muiden töitä, joista voit jo ruveta hahmottamaan rakennetta omalle työllesi. Se auttaa joskus jos on "tyhjän paperin kammo".

Yhteistyössä