Tekis mieli liikkumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaipailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kaipailija

Jäsen
02.01.2006
298
0
16
siis johonki ohjattuun hommaan, ja käynkin boxingissa mutta viime pe ja tän vikon pe oli peruttu..
Mitään muuta kiinnostavaa siellä ei mee, tai no menis, mutten uskalla mennä kokeilemaan..Esim. steppi tai bodypump...Nyt tekis mieli lähteä uimaan, mutten kehtaa...Lenkkipolulla on niiiiiin tylsää ku mulla ei oo ees mp3 toiminnassa nyt...

No ei kai muu auta ku lähteä tänää sinne pururadalle.

Ei kun uimaan vaan!!! Se on kaikista ihaninta liikuntaa...harmi etten itse pääse useammin!
Ostin kaksi jumppaDvD:tä ja niitten kanssa olen nyt ahertanut ja kyllä tekee hyvää välillä oikein riehua ja hyppiä!
Jännä kun en ole ikinä ollut mikää himourheilija ja nyt sitten raskauden jälkeen on tullut sellanen tunne että hus kaikki rauhalliset mammajoogat ja tervetuloa riehuminen :D

:D :D
Mä menin pyöräilemään..Huhhuh, olin ihan kuollu ku pääsin kotiin..Ylämäkiä ja vastatuuleen..pyöräkään ei mikään paras oo..

Mäkin oon aatellu et vois kotiin ostaa videoita, tulis halvemmaks...

käypä kirjastossa kattomassa siellä on vaikka mitä jumppavideoita..ei kannata ostaa kotiin sikaa säkissä..ja yhdellä kasetilla nopeesti kyllästyy...mulla kymmeniä erilaisia ja joka mielentilaan löytyy omat.. :snotty:

Bodypump on siitä kiva "laji" että siellä ei voi kauheesti tehdä mitään väärin ;) Meinaan kun sanoit, ettet uskalla mennä kokeilemaan. Stepissä vo olla aina väärällä puolen lautaa tms. pientä, mutta pumpissa ei kauheesti voi väärin olla. Väärin voi toki tehdä liikkeet, mutta sitä varten on ohjaajat opastamassa ja korjaamassa.

Että kokeilemaan vaan! Balance on yks mun suosikki, venyttää ihanasti ja parantaa tasapainoa.

Itse aloitin jumpat kesän tauon jälkeen. Ja menin yhteen uuteenkin jumppaan, tehostep:iin, josta olen aina ollut kiinnostunut, mutta en oo vain saanut aikaiseksi mennä, kun ajattelin, ettenhän mä siel osaa tehä mitään.

Maanantaina siis oli tehostep ja piukkis. Jumpat kesti klo 18-20. Tehostep oli aivan mahtava. Oli hyötyä siitä, että olen käynyt jumpissa ennenkin, että tiesin askeljutut. Pari oli uutta liikettä oli, jota en tiennyt, mutta nopeasti opin. Hauskinta oli, ku sain laudan, joka oli itse tehty, ja korkeampi mitä on kaupasta ostetut. Oli ainakin "rankkaa, mut ei kuitenkaan liian rankkaa".

Maanantain molemmissa jumpissa hiki virtas ja nautin sydämeni kyllyydestä. Ja ihana oli tuntea, ettei tuntunut kertaakaan siltä, etten jaksa.. En tiedä sit onko vähä parempi kunto ku viime vuonna, vai johtuuko se siitä, että on saanut melkein 10 kg pois.

Ja torstaisin on sitten bodymaraton, joka kestää 1,5h. Siitä ajattelin, että käyn vain kokeilemassa, että minkälainen se on ja jaksanko. Kestääkö mun kunto. Ainakin ensimmäinen kerta oli ihana ja koukkuun jäin. Ens viikollakin aion siihen mennä.

Kyllä suosittelen jumppaan menemistä muillekin. Pääsee ihmisten pariin ja tulee hyvä olo. (Vaikka paikat olikin hiukan kipeät keskiviikkona maanantain jumppien jälkeen =)).

Kahtoo vain, miten itellä oikea polvi kestää.. Mut minä sinnittelen, ja vaik vähän särkiskin, ni ei haittaa.. Mä nautin, että saa sykkeen nousemaan ja hien pintaan! Harmi vaan, et jos rintaleikkaukseen tulee jossain vaihees kutsu, ni jää jumppiin meneminen sitten pois..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2006 klo 14:40 taizii kirjoitti:
Mäkin nautin suunnattomasti noista jumpista, mutta ku ei riitä uskallus mennä yksin ku siellä muut kokeneempia..

Toi bodypump kiinnostais, kertokaapa lisäää :D :D

Tuon takia ei pidä jättää menemästä!! Noin minäkin ajattelin aikoinaan, mutta siitähän sitä oppii ja nopeasti sitä mukaan pääsee. Ja kyl siel on muitakin, jotka vasta on tullut ensimmäistä kertaa jumppaamaan!!!

Ei kun vain menox! Suosittelen lämpimästi!

Yhteistyössä