Niinpäh!Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Olispa ihana jos joku joskus sanos noin!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä tein parikymmentä vuotta sitten melkein noin. Tai päätin, että pyydän seuraavaa vaunuja lykkivää naista meille kahville. Ja niin tein. Ystävyys on kestänyt näin pitkään ja tämä vastaantullut nainen on poikani kummitäti ja mä taas vastaavasti ystäväni kahden lapsen kummitäti.
Oih, ihanaa Mulla tuli ihan tippa linssiin...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä tein parikymmentä vuotta sitten melkein noin. Tai päätin, että pyydän seuraavaa vaunuja lykkivää naista meille kahville. Ja niin tein. Ystävyys on kestänyt näin pitkään ja tämä vastaantullut nainen on poikani kummitäti ja mä taas vastaavasti ystäväni kahden lapsen kummitäti.
Kysyminen ei mitään maksa =) Ja aika moni lasten kanssa kotona oleva kaipaa nimenomaan päivien ajaksi aikuista juttuseuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Reppana:Oih, ihanaa Mulla tuli ihan tippa linssiin...
En vaan kehtaa sanoa kenelläkään niin...
Kun vain saisi rohkeutta...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kysyminen ei mitään maksa =) Ja aika moni lasten kanssa kotona oleva kaipaa nimenomaan päivien ajaksi aikuista juttuseuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Reppana:Oih, ihanaa Mulla tuli ihan tippa linssiin...
En vaan kehtaa sanoa kenelläkään niin...
No ei ihan teidän lähistöllä vaunutellaAlkuperäinen kirjoittaja Tuleva mamma:Missä päin lykitte niitä vaunuja? Eikös täältä voisi löytyä joku joka asuu samalla suunnalla ja sitten voisi lähteä kimpassa kävelemään
Mulla ei vielä vaunuja ole mutta jos kaikki menee hyvin lykin vaunuja tammikuussa Kirkkonummella
kyllä sitä aina saa juttua yhen kauppamatkan verran, muksuista ainakin!!Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mua aina "pelottaa" se,että sitte ei ookaan mitään juteltavaa ja sellasta vaivaantunutta hiljasuutta koko lenkin ajan :ashamed: siks en varmaan ikinä kehenkään uskalla tutustua ku ärsyttää niin plajo se hiljasuus,joka ei oo sellasta "luonnollista"... :ashamed:
No vähän sekin kyllä pelottaa...Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mua aina "pelottaa" se,että sitte ei ookaan mitään juteltavaa ja sellasta vaivaantunutta hiljasuutta koko lenkin ajan :ashamed: siks en varmaan ikinä kehenkään uskalla tutustua ku ärsyttää niin plajo se hiljasuus,joka ei oo sellasta "luonnollista"... :ashamed:
Aika pohjoistahan tämä on...Alkuperäinen kirjoittaja hei:ap, kerro mikä alue, etelä-pohjanmaa,keski-suomi jne.
Sama vaiva täälläkin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mua aina "pelottaa" se,että sitte ei ookaan mitään juteltavaa ja sellasta vaivaantunutta hiljasuutta koko lenkin ajan :ashamed: siks en varmaan ikinä kehenkään uskalla tutustua ku ärsyttää niin plajo se hiljasuus,joka ei oo sellasta "luonnollista"... :ashamed:
Mä oon pohjois-suomesta...mistäs ot tarkemmin?Alkuperäinen kirjoittaja Reppana:Aika pohjoistahan tämä on...Alkuperäinen kirjoittaja hei:ap, kerro mikä alue, etelä-pohjanmaa,keski-suomi jne.