Tekis mieli hypätä parvekkeelta prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murtunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murtunut

Vieras
Ukko per.kele taas töissä iltaan asti, mie kökötän lasten kans sisällä jo kolmatta päivää ku ei ulos paljon huvita lähteä kaatosateeseen seisomaan... Ei oo rahaa ku ne on miehellä, ei oo autoa ku se on miehellä, ei turvaistuimia että pääsis kaverin kyytillä mummolaan ku neki on miehellä autossa.

Ollaan näiden päivien aikana leivottu, siivottu, askarreltu, piirretty, leikitty leluilla, katsottu telkkaria, tehty maja petivaatteista, tanssittu, remuttu, katsottu valokuvia, rakennettu palikoilla hurjia torneja, kylvetty ammeessa tuntitolkulla.... ideat loppu ja kullannuput kitisee kätisee kiukkuaa tylsistyneinä, mulla särkee päätä niin maan per**leesti, itkettää, suututtaa, olen miettiny jopa avioeroa tuosta ukkelista ja kaikki on ihan #&%?$!*ään ja kello vasta vartin yli kolme...

En jaksa ennää mittään... Kolme vuotta kotiäitinä ollu ja kyllä alkaa kuulkaa niin keittään että OLIS JO SYKSY PÄÄSIS TÖIHIN TAKAS! sais ukko ite istua kotona iltapäivästä iltaan ku tekisin jatkuvasti ylitöitä ihan vaan kettuillakseni....

En edes muista koska olen nähny sitä rötkyä kunnolla, kauemmin ku tunnin päivässä.... Lapsillaki ikävä mut ei.... Töissä on niin pir.un mukavaa.

Jos sillä on toinen?

Miksi sun miehellä on kaikki rahat? Saisitko linja-auto rahan kasaan, jos käyt hakeen auton ja lisää rahaa mieheltä.. Haette sitten porukalla isin töistä..

:hug:

Välillä iskee itellekin noi kotiäitiyden ilot ei niin positiivisella tavalla.
kaikkea kivaa olette kuitenkin keksineet ja tehneet. Ei ihme, jos alkaa väsyä välillä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:17 joo kirjoitti:
Jos sillä on toinen?

Miksi sun miehellä on kaikki rahat? Saisitko linja-auto rahan kasaan, jos käyt hakeen auton ja lisää rahaa mieheltä.. Haette sitten porukalla isin töistä..

Ei ole toista naista ei, tiedän kyllä että on töissä, ja nyt vielä ilmotti että illalla menee muuttoavuksi..... \|O

Sen työpaikalle ei kulje linkkua... Ja rahaa ei oo senttiäkään, minun kotihoidontuki on jo kulunut ja miehellä palkka omalla tilillään....

Täälläkin satanut mnta päivää yhtäsoittoa.
Kurikset ja sadetakki ja kumpparit lapsille päälle ja ulos.
Me oltiin 2 tuntia( hoito ja omien) lasten kanssa ulkona tänään. Muuten kaatuu seinät.

Kylläpä se on ihan itsestä kiinni onko aktiivinen kodin ulkopuolellakin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:22 TiukkapeppuTussukka kirjoitti:
Täälläkin satanut mnta päivää yhtäsoittoa.
Kurikset ja sadetakki ja kumpparit lapsille päälle ja ulos.
Me oltiin 2 tuntia( hoito ja omien) lasten kanssa ulkona tänään. Muuten kaatuu seinät.

Kylläpä se on ihan itsestä kiinni onko aktiivinen kodin ulkopuolellakin..

Kuopukselle ei olla vielä ostettu kuravaatteita, esikoinen flunssassa, siksi ei huvita lähteä ulos kastumaan.

Lisäksi asun vielä niin syrjässä ettei tästä pääse mihinkään kirjastoon edes, enkä tunne täältä oikeastaan ketään jonka luona kyläillä.
Seinät kaatuu, todellaki....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:23 Hissukka kirjoitti:
Pystyisittekö hankkimaan toista autoa, pääsisit johonkin päivällä? Tai voisiko mies mennä fillarilla töihin, tai jos sinä heittäisit ja hakisit?

Ei onnistu näillä tuloilla.

Miehellä aika pitkä matka kulkea, menee joka aamu viideksi töihin niin en halua lapsia nostaa ylös sitä varten että veisin sen. Ja sitte se pöljä istuu jopa 16 tuntia vuorokaudessa siellä töissä ja harrastuksissa ja ties missä enpä muista koska olisin käyny missään ilman lapsia.... :headwall:

Soitappa jollekin ystävälle että tulee kylään,kun kahvileipääkin (ilmeisesti kun olette leiponeet).
Huomenna on uusi päivä ja toivottavasti parempi =)
Kyllä se elämä voittaa vaikka tänään näyttääkin surkealta :hug:

ostakaa sellainen pyöräkärry. biltemasta .
saat molemmat muksut taakse ja pääset ajelee. Vaikka kavereille tai mummulaan. jos et jaksa taklas käsket miehen hake akun illalla palaa.

me ostettiin just sellainen ja huippu vehje on

sun kannattas rohkeesti ottaa toi tilanne puheeks miehen kans. ja kertoo rehellisesti miltä susta tuntuu. Ja jos mies tekee ympäripyöreetä työpäivää niin eikö teillä olisi rahaa ostaa toista autoa. Ihan käypiä pelejä kun saa jo muutamalla satasella. Toivottavasti kuitenkin asiat järjestyy ja saat voimia jaksaa arkea :)

Mummolaan 38kilometriä, kiva polkea. :D

En tosiaan tunne täältä oikeastaan ketään... Kelle soittais että tulis käymään. Kaikilla niin pitkä matka naapurikaupungista etteivät lähe kulkemaan.

Illalla ukko sitte taas kiukkunen ku olen valittanu koko päivän kuinka huonosti mulla on elämä, vaikka saan olla kotona!!! \|O

Ehdottanu olen monta kertaa vaikka kahdenkeskeistä lomaa mut ei... Ei ole aikaa ei rahaa, ei varmaan ole rahaa ku kaikki ylimääräset rahat menee sen harrastuksiin... :headwall:

Itse tienaan sen 400e kuussa ja siitä menee alkukuun laskut ja ruoat, siinäpä se. Sitte olenki loput 2viikkoa rahaton.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:46 vieras kirjoitti:
sun kannattas rohkeesti ottaa toi tilanne puheeks miehen kans. ja kertoo rehellisesti miltä susta tuntuu. Ja jos mies tekee ympäripyöreetä työpäivää niin eikö teillä olisi rahaa ostaa toista autoa. Ihan käypiä pelejä kun saa jo muutamalla satasella. Toivottavasti kuitenkin asiat järjestyy ja saat voimia jaksaa arkea :)

Voi, puhunu olen niiiiiin paljon.... Tuntuupa että menee kuuroille korville.
Jos joskus harvoin pääsenki käymään vaikka lenkillä niin ukko häipyy ku rasvattu salama samalla oven aukasulla ku tulen kotiin, ja on kostoksi viisi kertaa pitemmän ajan poissa. Kato ku mie olen saanu olla vapaalla niin hänenki pitää saada olla. :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:46 vieras kirjoitti:

Ja tuohon raha-asiaan, miehelle ei makseta ylityökorvauksia vaan saa ihan vain tuntipalkan niiltä ylitöiltäki. Eli sitä rahaa ei ole ylimäärästä... Kun ottaa huomioon kaikki vakuutukset ja verot vielä mitä tulis lisää maksettavaksi.

mietin vain että mitä se avioero asiassa auttaa?? tuskin sitten eronneena tekemistä sen enempi tai sen paremmin pääset mihinkään :/

käske joku kaveri kylään tai onko ketään joka voi tulla lasten kans vähäks aikaa että ite saat tehä itekses ihan mitä haluat??

tiedän kyllä mitä tarkoitat..itse myös olen kotiäiti..mutta tuskin se avioero ratkaisu on..

minä ainakin jättäisin moisen #&%?$!* kasan...tekee töitä ,muttei laita perheeseensä yhtään, rahallisesti saisit ainakin ukoltas elatukset ja lapsilisiin kortuksen jne...muuta pois, etsi asunto jostain ystävien tai mummolan läheltä

ja moni sua koittaa neuvoa...mutta mikään ei kelpaa! :/
ukko kun tulee kotiin niin oatat auton avaimet ja pöräytät sillä mummolaan vaikka pohtimaan mitä tilanteessa kandeis tehdä...ukko miettikööt millä menee töihin, niinhän sinäkin joudut päivisn miettimään mitä teet, kun ei ole edes autoa.

En sitä avioeroa tosissani sanonut, mutta yritin kuvata kuinka hukassa täällä olen. Että se jopa kävi mielessä.

Kyllä sitä kuule yksin lasten kans olis sentään rahat kourassa eikä jonku toisen tilillä, asuisin kauppojen lähellä ym.

En silti usko että avioero on ratkaisu. Muuten meillä menee kuitenkin hyvin, vissin kai... Tietäis jos ukkoa joskus näkyis jossain.

Enkä ole sanonut etteikö neuvot kelpais, että mitä vois tehdä, olenpa vain todennut useimmat mahdottomiksi asuinpaikan, sairastelun ym takia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:09 jep kirjoitti:
Miten sä sitten syksyllä sinne töihin pääset kulkemaan jos asutte korvessa ja toiseen autoon ei ole varaa?

Työpaikalle alle 4km matkaa ja hoitopaikka matkan varrella. =)

Ei teillä kovin hyvin taida mennä, jos ukko vaan töissä eikä kanna vastuuta perheestään. Ei ehkä erota vielä kannata, mutta kandeis miettiä ihan asumiseroa tms... ehkä ukkelinkin silmät avautusi.... :whistle: Se on turha tulla tänne palstalle itkeen, jos mikään ei kelpaa...tiiät varmaan itsekkin mitä tollaisessa tilanteessa pitää tehdä...LÄHDE POIS, EDES HETKEKSI...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:14 hellanlettas kirjoitti:
Ei teillä kovin hyvin taida mennä, jos ukko vaan töissä eikä kanna vastuuta perheestään. Ei ehkä erota vielä kannata, mutta kandeis miettiä ihan asumiseroa tms... ehkä ukkelinkin silmät avautusi.... :whistle: Se on turha tulla tänne palstalle itkeen, jos mikään ei kelpaa...tiiät varmaan itsekkin mitä tollaisessa tilanteessa pitää tehdä...LÄHDE POIS, EDES HETKEKSI...

Olen tehnyt senki... Mikään ei ole muuttunut, päinvastoin. Lapset vain itkivät katkerana yli viikon isin perään joten palasin takas.
Valitan täällä siksi etten muuttuis kiukkuseksi hirviöksi nuille lapsille.

Ymmärrän että miehesi typerä käytös ketuttaa, mutta onko sinun tuleva jatkuva ylitöissä oleminen sopiva "kostomuoto"? Mielestäni ei; teet vaan hallaa lapsillesi, jotka eivät näe sinua juuri ollenkaan. Heillä tuskin on kovin hyvää suhdetta isäänsä joten kokisivat olonsa hyvin turvattomiksi, jos sinäkin alkaisit olemaan poissa heidän elämästään. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:34 Nameless kirjoitti:
Ymmärrän että miehesi typerä käytös ketuttaa, mutta onko sinun tuleva jatkuva ylitöissä oleminen sopiva "kostomuoto"? Mielestäni ei; teet vaan hallaa lapsillesi, jotka eivät näe sinua juuri ollenkaan. Heillä tuskin on kovin hyvää suhdetta isäänsä joten kokisivat olonsa hyvin turvattomiksi, jos sinäkin alkaisit olemaan poissa heidän elämästään. :(

Joo, en mie sitäkään tosissaan meinannu... Epätoivoisia ajatuksia vaan tänään päässä. =)
En pystyis tekemään ylitöitä ku tulis lapsia kova ikävä ja mies varmasti tekee itse niitä ylitöitä siinäkin vaiheessa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:46 vieras kirjoitti:
Ymmärrän, että tommonen ottaa päähän

:hug:
"Sekoaisin" itekki jos ois tommonen tilanne.
Missäpäin asutte?

Sanon vain että pohjosessa. Ettei kukaan tunnista... Pitävät sitte hulluna. :D

Yhteistyössä