tekis mieli huutaa! Mut mitä mä huutaisin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
Kauhee huutis-vimma päällä! :D Tekis mieli jotain "uutta" huutaa joko itelle tai lapsille. En vaan keksi mitä mä tarvisin tai noi muksut :P Ehdottakaas ny mitä voisin selailla huutiksesta aikani kuluksi!? :D

Mä haen yleensä "merkkejä". Barbapapaa, Bamsea, Polarn o pyretia.. En välttämättä ole ostamassa mitään, mutta noissa joskus löytyy kivaa. Ja niin, Paul Frank on kans ihana :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Mä haen yleensä "merkkejä". Barbapapaa, Bamsea, Polarn o pyretia.. En välttämättä ole ostamassa mitään, mutta noissa joskus löytyy kivaa. Ja niin, Paul Frank on kans ihana :heart:

paul frank on mulle ihan uus nimi. täytyypä tsekata ;) Mulla saattaa joskus mennä toistaki tuntia näin iltasella ku vaan huvikseni selailen vaate ym. tarjontaa. Ja joskus tietysti tulee eteen joku "helmi" joka on sit pakko huutaa... :ashamed: :))

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:

paul frank on mulle ihan uus nimi. täytyypä tsekata ;) Mulla saattaa joskus mennä toistaki tuntia näin iltasella ku vaan huvikseni selailen vaate ym. tarjontaa. Ja joskus tietysti tulee eteen joku "helmi" joka on sit pakko huutaa... :ashamed: :))

Juu, Paul Frankin Julius-apina on ihana :heart: Mulla on tytölle useempi sellanen huppariasu, ja ne on laadukkaitakin mun mielestä.
Juu, ja noi "helmet" on tuttuja mullekin, ne on niitä joista mieheltä saa kuulla, että oliko noi nyt IHAN PAKKO SAADA??? :D :whistle:

Yhteistyössä