tekis mieli hemmotella miestä, vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mieheen kun mieheen tehoaa melkein aina urheilu... vie se lähipubiin katsomaan urheilua - ole myös itse kiinnostunut, vaikket olisikaan. uudet alusvaatteet ja huoliteltu ulkonäkö. Huolittele ulkonäkösi kuin olisit menossa ensimmäisille treffeille ja voit vaikka ostaa itsellesi uutta hajuvettä, sekin luo jännitystä kun vaimo ei tuoksu samalle kuin on tuoksunut viimeiset 15 vuotta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mieheen kun mieheen tehoaa melkein aina urheilu... vie se lähipubiin katsomaan urheilua - ole myös itse kiinnostunut, vaikket olisikaan. uudet alusvaatteet ja huoliteltu ulkonäkö. Huolittele ulkonäkösi kuin olisit menossa ensimmäisille treffeille ja voit vaikka ostaa itsellesi uutta hajuvettä, sekin luo jännitystä kun vaimo ei tuoksu samalle kuin on tuoksunut viimeiset 15 vuotta..

meillä se on minä, jota enemmän kiinnosta urheilu :D

ap haluaa selvästi hemmotella itseään, vaikka on tekemässä yllätystä miehelleen.... Mikä on hienoa, mutta pettymys siitä tulee jos miehellä ei ole hyvää pelisilmää, että mikä on homman nimi ja osaa olla touhussa kunnolla mukana.

Antaa naisen olla nainen ja miehen mies niin molemmat on tyytyväisiä.

Joku jo ehdotti leffan hakemista, mikä itsestäni kuulostaisi kans hyvältä. Kaveriksi vaikka itsetehtyä pitsaa ja ruokajuomaksi olutta mikäli maistuu. Leffan jälkeen sauna lämpiämään..

Sinä itse tunnet miehesi parhaiten ja tiiät mistä hän tykkää. Jos mies tykkää lehtipihvi-illallisesta ja hieronnasta niin mikä ettei, mutta omaan korvaan kuulostaisi enemmän naisen toiveelta.

ap haluaa selvästi hemmotella itseään, vaikka on tekemässä yllätystä miehelleen.... Mikä on hienoa, mutta pettymys siitä tulee jos miehellä ei ole hyvää pelisilmää, että mikä on homman nimi ja osaa olla touhussa kunnolla mukana.

Antaa naisen olla nainen ja miehen mies niin molemmat on tyytyväisiä.

Vie se mies ajamaan niitä pieniä autoja. Cartingiin ja sitten ostat sille mäyräkoiran ja saunotat sen. Siinä olis timmi paketti. Ei ne ukot kovin järkeviä yleensä ole, joten tuon luulis toimivan.

jep jep.

teidän logiikalla mies jolla on lihakset jumissa, ei arvosta hierontaa, työstä väsynyt ei arvosta kun saa rauhassa nukkua ilman lasten hälinää, eikä saunomisesta pitävä ilahdu valmiiksi lämmitetystä pihasaunasta. Tai ylipäänsä mies ei ilahdu lempiruuastaan.
Teillä on siinä tapauksessa aika outoja miehiä.

Mun miehelle nappi ilta olisi se, että käytäisiin leffassa, sitten syötäisiin mun tekemää lempparipitsaansa limpparin kanssa (absulutisti kun on ) ja sen päälle sitten makkariin ja sen päälle hieroisin hänet uneen.

Alkuperäinen kirjoittaja meri:
Mun miehelle nappi ilta olisi se, että käytäisiin leffassa, sitten syötäisiin mun tekemää lempparipitsaansa limpparin kanssa (absulutisti kun on ) ja sen päälle sitten makkariin ja sen päälle hieroisin hänet uneen.
Sulla taitaa olla taidot hakusessa, jos vielä SEN päälle ukon joutuu hieromaan uneen.

Minusta ap:n suunnitelma kuulostaa mukavalta ja rentouttavalta. Pakkoko sitä aina on olla kulkusissa kiinni, yksinkertaisia miehiä teillä on jos vaan alapäällään ajattelevat? Jos toista ei paneta niin mikä pahempaa kuin tyrkyttää itseään? Kyllä sen siinä hieronnan aikaan huomaa jos jokin muukin läheisyys alkaisi kiinnostaa. :) Hyvä ruoka jälkkärin kera, sauna ja sen päälle hieronta makkarissa josta voi jäädä vaikka nukkumaan (miten ilta sitten päättyykään... ;)). JA lapset yökylään jonnekin mukavaan paikkaan. Oma mieheni arvostaisi!

Yhteistyössä