tekis mieli hemmotella miestä, vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Haluaisin pitää yllärinä hemmottelu päivän miehelle.

Tulisko teille ehdotuksia mitä lisäksi:

Lapset hoitoon, ja teen miehelle alusta loppuun itse herkullisen aterian:
Lehtipihvit ja maustevoi, lohkoperunat ja valkosipulimajoneesi, fetasalaatti ja patonki

Ruoan jälkeen pienen sulattelun jälkeen selkähieronta ja sauna.

oikeastaan tässä välissä voisi nauttia jälkiruoan, kahvi ja joku helppo, mutta herkullinen leivos.

Muita ideoita?

no miten itse hemmottelisitte miestä? Muuten kuin antamalla rauhallista aikaa rentoutumiseen, tekemällä lempiruokaa ja hieromalla?
Jos miestä sattuu haluttamaan, niin ohjelmaan kyllä kuuluu myös alaosaston hemmottelu ;)

mä vein miehen kattomaan lähipubiin amerikkalaista jalkapalloa, tarjosin pari kaljaa ja olin laittanut itseni oikein kauniiksi. kotona uusissa alusvaatteissa viettelin miehen... olipa mies aika myyty!

Ihan oikeasti se mitä miehesi haluaa ja se mikä sinun mielestäsi olisi itsellesi hemmottelua on eri asia.

Monelle miehelle kelpais loistavasti, että rouva hakisi r:ltä parit äksönelokuvat ja nautittaisiin ne muutaman oluen kera ja siitä jatkot makuuhuoneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä vein miehen kattomaan lähipubiin amerikkalaista jalkapalloa, tarjosin pari kaljaa ja olin laittanut itseni oikein kauniiksi. kotona uusissa alusvaatteissa viettelin miehen... olipa mies aika myyty!

Tää on parempi. Vielä parempi olis ollu kun ois päästäny äijän rauhassa ja odotellu sit kotona hepeneet päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no miten itse hemmottelisitte miestä? Muuten kuin antamalla rauhallista aikaa rentoutumiseen, tekemällä lempiruokaa ja hieromalla?
Jos miestä sattuu haluttamaan, niin ohjelmaan kyllä kuuluu myös alaosaston hemmottelu ;)

Eiks miehiä aina haluta?

no mä uskon, että mies kyllä tykkää.

Itse varmaan tiedät mistä miehesi tykkää ;) . Lehtitaikinasta voit taikoa helposti jälkiruokaleivonnaiset tai sit ihan jäätelö vois olla raikas jälkkäri,tee vaik hieno annos lait mukaan keksiä,hedelmää/marjoja ja esim. kinuskikastiketta.

Miks aina ja kaikkialla pitää olla kaljaa tai muuten alkoholia?

Mun miehellä ei pahemmin ole seksihaluja, joten on ihan ajanhukkaa keskittää mihinkään panemiseen tai miehen hoiteluun ylläriä.

En mä mitään lepertelyjä tai kynttilöitä tohon ole suunnitellut, vaan ihan sen, että mies saisi levätä ja rentoutua, pääsisi kerrankin valmiiksi lämmitettyyn saunaan, ja saisi rauhassa nukkua niin pitkät päiväunet kuin haluaa.

Minun mies ois tyytyväinen ko toisin sille viskipaukun ja olisin illan ihan hiljaa :laugh: Joo-o, sitä häirittee ko iltasin se yrittää kattoa telkkaria ja mie kiehnään ja läpätän taukoamatta jotaki. Joskus jos unohun ompelukoneelle tai olen tarpeeksi väsy että vain makkaan sohvalla puolitajuissaan, se on silminnähen rentoutunu itekki.

Mut silti, ko ole ollu poissa kotoa se on aina sanonu että sillä on ikävä minun taukoamatonta puhumista ja sen ympärillä hyörimistä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Oluset äijän kanssa jälkkärin yhteydessä (tai viini voisi sopia paremmin) mutta kuitenkin
Joo miehet tykkää yleensä kaljasta, viinistä ei niinkään.

Mun mies tykkää viinistä,oluesta ei paljoakaan välitä.

Jos ei oo varaa uusiin alusvaatehepeniin,jätäppä alusvaatteet kokonaan pois! mun mies oli moisesta ihan otettu ja kuumana.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Meillä riittäis ku ihan yht äkkii alkaisin ottaa suihin ja tekisin sen loppuun asti... Miehet on helppoja, naiset ei...

no meillä tuo taas ei toimis yhtään. Pahimmassa tapauksessa se vaan ahdistaisi miestä. Samoin kuin seksikkäät hepenet.

Miks aina ja kaikkialla pitää olla kaljaa tai muuten alkoholia?

Mun miehellä ei pahemmin ole seksihaluja, joten on ihan ajanhukkaa keskittää mihinkään panemiseen tai miehen hoiteluun ylläriä.

En mä mitään lepertelyjä tai kynttilöitä tohon ole suunnitellut, vaan ihan sen, että mies saisi levätä ja rentoutua, pääsisi kerrankin valmiiksi lämmitettyyn saunaan, ja saisi rauhassa nukkua niin pitkät päiväunet kuin haluaa.

minä uskon kyllä, että miehesi arvostaa tuota suunnittelemaasi yllätystä enemmän, kuin mitä sitä, että tyrkkäät sen itekseen jonnekkiin baariin ryyppäämään.. Ainakin oma mieheni on sen verran fiksu, että tahtoisi tuossa tilanteessa myös minun saavan jotain iloa siitä hemmottelusta (mitä ei tod. olisi se, että kun olen onnistunut lapset saamaan hoitoon, niin odotan yksin haarat levällään sängyssä, että mies tulee kotiin kaljoiltaan..:/)

Yhteistyössä