Tekis mieli hankkia jotain uutta *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Joku kaluste, vaate, astioita tai ees uudet hiukset..

Vaatteita ei huvittais kyl toisaalta ostaa kun oon lihonu, mieluummin ostasin vähän pienempää sitten jos saisin pudotettua painoa..
Joku aika sitten kyl ostettiin dvd-teline seinälle, se tosin on vasta vaatehuoneessa oottamassa että mies sen ripustais..että oikeestaan lisäkalusteillekaan ei oo tarvetta, sen paremmin ku tilaakaan.
Astioita on ihan liikaa, ainakin mies sanoo niin...ja kaipa se on oikeessa :ashamed: Yksiä laseja pitää säilyttää pöydälläkun ne ei mahdu kaappiin :snotty: :D

Mitä mie teen, tahtoo jotain uutta |O :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja lop:
taidat olla turhamainen materialisti?

En mielestäni. Yleensä teen vain tarvehankintoja ja nekin yleensä käytettynä. Sänky tosin ostettiin vasta uutena, kun entinen meinas oikeesti hajota käsiin. Sohvakin on varmaan 7-8 vuotta vanha.
Nuo astiat vaan on kasaantunu, kun äitini oli ostanu meille uudet lasit.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Meille taas kävi silleen, et haluttiin kans jotain uutta ja tais tulla muutto :D

Oho. No mie en ihan noin radikaalia muutosta kyllä kaipaa =)

Meilläkin tää oli ihan vahinko, meillähän on tarkotus ostaa Haifasta asunto :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mulla tulee ton fiiliksen takia joka kerta erilaiset kynnet huollon jälkeen :D
Hiukset uusiks, ne kasvaa aina takasin joten niillä on kiva leikkiä ;)

Mie oon sen verran häslä ettei varmaan mitkään hienot kynsijutut pitkään pysyis:)
Tuoki hiustenleikkuu vähän epäilyttää,ku ei tiiä millaiset haluis ja etenkin millaiset sopis tämännäköseen naamaan :| Ikuinen ongelma... :D

Koitin itse asiassa mieheltä kysellä ykspäivä että oisko liian lyhyet jos hiukset ois silleen rikottuna mallina jonnekin hartoille,siis ne pisimmät. Mut ei se osannu sanoa. :/
Harmittaa ettei miul oo siskoa jonka kans vois tämmösetkin asiat miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mulla tulee ton fiiliksen takia joka kerta erilaiset kynnet huollon jälkeen :D
Hiukset uusiks, ne kasvaa aina takasin joten niillä on kiva leikkiä ;)

Mie oon sen verran häslä ettei varmaan mitkään hienot kynsijutut pitkään pysyis:)
Tuoki hiustenleikkuu vähän epäilyttää,ku ei tiiä millaiset haluis ja etenkin millaiset sopis tämännäköseen naamaan :| Ikuinen ongelma... :D

Koitin itse asiassa mieheltä kysellä ykspäivä että oisko liian lyhyet jos hiukset ois silleen rikottuna mallina jonnekin hartoille,siis ne pisimmät. Mut ei se osannu sanoa. :/
Harmittaa ettei miul oo siskoa jonka kans vois tämmösetkin asiat miettiä.

En usko et olis liian lyhyet, vois olla tosi kivakin sulle.
Vaihtelu virkistää :)

Yhteistyössä