tekikö teistäkin kaverini inhottavasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bastard
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bastard

Vieras

olen viimein löytänyt ihanan miehen ja olen ihan tosissaan ihastunut tähän ja kerroin siitä innoissaan kaverilleni. Sitten kaverini oli nähnyt kyseisen miehen kuvan netissä ja soiyyi ja kysyi onko se se minun tyyppini. vastasin että joo ja tämä alkoi naureskellen selittää että juuuuh hänhän tietääkin kyseisen ihmisen jostain 5vuoden takaa oli ehdottanut ryhmäseksiä ja tämä kaverini kertoi oikein yksityiskohtaisesti illan tapahtumista.

en tykännyt ja lopetin puhelun. minun mielestä tuollaisen asian olisi voinut jättää kertomatta..

No ystävänä mielestäni kuuluu kertoa tuollaiset asiat. Parempi nyt kuin että joskus myöhemmin kun mahdollisesti teillä on jo vakava suhde ja sitten asia tulisi ilmi. Mutta kuulostaa tosi inhottavalta tuo kertomistapa, ei kuulosta että sinun parastasi ajatellen asian kertoi.

Ehkä kaveris oli kade sun mahiksista tuohon mieheen.. onkohan kaverillas ihmissuhteet ja elämä reilassa? Kateus nimittäin aiheuttaa "kavereissa" juuri tuollaista käytöstä...

Mun mielestä se olisi ollut sen miehen oikeus saada kertoa itse oma seksielämänsä tai olla kertomatta jos niin tahtoo. Mutta älä sinä välitä siitä mitä kaverisi teki tai mitä mies on tehnyt. Melkein jokaisella meillä on pimeät puolemme ja silt voimme olla ihan kivojakin kumppaneita !
Minäainakin :D

No toisaalta kaverisi esitti asian vähän huonosti ja ehkä vähän ivaillen,ehkä kateuttaa...mistä sitä voi tietää........mutta se on varmaa että jos tuo asia olisi myöhemmin tullut ilmi olisit siitä loukkaantunut yhtä lailla !

minua ei haittaa enkä ole mustis nuin vanhoista asioista. rupesi vaan ärsyttään tuo kertomistyyli ja sitten mietin onko aiheetonta mutta.. :/ ja tämä ei ole ensimmäinen kerta kun jotain tällaista tapahtuu. Aina kun minulle tapahtuu jotain kivaa niin kaveri löytää siitä TAKUULLA jotain huomauttamista. Ja senkin tiedän että hänellä oma elämä tökkii ja pahasti.

Mitähän tästä asiasta voisi hänelle sanoa? :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minua ei haittaa enkä ole mustis nuin vanhoista asioista. rupesi vaan ärsyttään tuo kertomistyyli ja sitten mietin onko aiheetonta mutta.. :/ ja tämä ei ole ensimmäinen kerta kun jotain tällaista tapahtuu. Aina kun minulle tapahtuu jotain kivaa niin kaveri löytää siitä TAKUULLA jotain huomauttamista. Ja senkin tiedän että hänellä oma elämä tökkii ja pahasti.

Mitähän tästä asiasta voisi hänelle sanoa? :/

Kysy siltä että miksi se kerto sulle jotain sellaista? Mistä se kuvitteli sun haluavan tietää? Noilla varmaan helppo aloittaa "rupattelu". :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja bastard:
olen viimein löytänyt ihanan miehen ja olen ihan tosissaan ihastunut tähän ja kerroin siitä innoissaan kaverilleni. Sitten kaverini oli nähnyt kyseisen miehen kuvan netissä ja soiyyi ja kysyi onko se se minun tyyppini. vastasin että joo ja tämä alkoi naureskellen selittää että juuuuh hänhän tietääkin kyseisen ihmisen jostain 5vuoden takaa oli ehdottanut ryhmäseksiä ja tämä kaverini kertoi oikein yksityiskohtaisesti illan tapahtumista.

Väittikö *kaverisi*, että sun ihastuksesi oli osallistunut orgioihin ja väittikö hän itsekin siis niihin jotenkin osallistuneensa ja jos, niin mitä hän ryhmässä tekikään?

Alkuperäinen kirjoittaja alotetaas tästä:
Alkuperäinen kirjoittaja bastard:

Väittikö *kaverisi*, että sun ihastuksesi oli osallistunut orgioihin ja väittikö hän itsekin siis niihin jotenkin osallistuneensa ja jos, niin mitä hän ryhmässä tekikään?

kertoi sellaisen kolmenkimppa stoorin. Ja se äänensävy..siis huhheijakkaa..niin ivallinen!