teki muuten kipeää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
|O

siivoilin terassilta astioita ku kaks ampiaista päätti suuttua mulle niitten eväitten viemisestä, ja toinen niistä pisti mua kainalon "alle" tonne selkäpuolelle.. (melkein ehdin karkuun :kieh: :kieh: :kieh: )

ei oo ennen pistäny ja jumaleissoni se sattu |O

ja pienen panikoinnin jälkeen soitin sit äitin apuun hakemaan mulle kyypakkauksen, ku oon monelle asialle yliherkkä, ja pitäny sit varoa noita amppareitakin kun en tiiä miten niitten kans käy..

apteekin täti oli vaan sanonut et koko paketti naamaan (tai siis ne pillerit, ei pakettia sinällään kokonaan :ashamed: ) ja et just oli edellinen ampiaisten uhri käyny kans, ovat kuulemma pahana tällähetkellä :/

kiitos pelottelusta..vittu mun parvekkeella parveilee yksi ainut seonnut mehiläinen ja jumakauta se vaanii mua siellä..siis ihan hullu ötökkä..en tiedä onko sen pesä jossain sinä mut yrittää sisään ovista ja ikkunoista..ykspäivä se hulu pääs sisään raollaan olevasta ikkunasta..vähän olin täällä paniikissa..sain häädettyä sen tuonne ikkunan väliin ja aattelin et heh sinne kuolee..meni päivä ni ei näkyny ikkunan välissä ampparia ja tuolla se partsilla pyörii :o

mulla on 2 kertaa pistänyt ampparin elokuun aikoihin kaulaan ja auts |O ja ei ollut ees mun syy mut ku jonossa toinen huitoi sitä ampparia niin se tuli ja pisti mua :kieh:

ja ne ovat nyt aikalailla kiukkusia kun alkaa kylmenemään

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
se muuten sattuu ihan hirveesti. varsinki sieraimen vierestä :hug:
selvisitkö?
tilannehuoneelta ei ainakaan näy mitään :D

juu, on se pistos vielä arka, mut punotus on kadonnu jo (tapahtu siis tuossa puol 2 aikaan jo) ja tossa 3 aikaan oli sellainen kämmenen kokoinen läntti ihan punainen ja kohollaan.

onko muuten normaalia, et toi sattuu, siis se pistokohta, ei se pahemmin näy, on vähän ehkä turvoksissa se kohta.pitäisköhän mun ottaa vielä allergialääkettä tms ennen nukkumaan menoa, vai luotanko siihen ettei se siitä enää pahene?

Yhteistyössä