Teki mieleni kuristaa ukko tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootin vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idiootin vaimo

Vieras
Hermo meni tänään totaalisesti miehen idioottimaiseen käytökseen. Olin leipomassa 3 v tytön kanssa joulutorttuja ja piparkakkuja. Uuni oli kuumana ja hellalla kiehui riisipuuro. 1-vuotiaan olin sulkenut pois keittiöstä, koska uunin luukun turvamekanismi on rikki ja taapero haluaa kiipeillä koko ajan tuolille ja siitä pöydälle/hellalle. Tässä tilanteessa mies tuli ilmoittamaan, että hän lähtee käymään kaupassa. Sanoin, etten ehdi vahtimaan nuorempaa, joten saa luvan lähteä vasta leipomisten jälkeen. Luulin, että mies jäi pojan kanssa olkkariin. Järkytys oli suuri, kun ukko palasi vartin päästä kaupasta. Vasta silloin tajusin, että hän oli jättänyt 1-vuotiaan yksin puuhastelemaan. Onneksi ei sattunut mitään vakavaa. Vähänkö olin vihainen miehelle. Olisi ihan hyvin voinut siirtää kauppareissuaan puolella tunnilla. Mielestäni tämä oli vastuuttomuuden huippu. Miehen selitys oli, että kun kerran minä olin kotona, niin voin myös vahtia lapsia. Voi kiesus sentään!

tuo kyllä kuulostaa aivan tyypilliseltä miehen käytökseltä. Siis tosi tyhmästi tehty, en puolustele, mutta miehillä tuntuu olevan tietty tapa ajatella. Ei heitä suotta kutsuta putkiaivoiksi=) Tosiaan, hän vain ajatteli, että kun nyt anyway olet kotona, niin hän voi käväistä. Mutta ymmärrän kyllä, että sulla kärysi käpy!!

Yhteistyössä