Ä
äiti 2 lasta
Vieras
Poikani täyttää tässä kuussa 5 vuotta. Poika on näppärä käsistään ja tykkää ennemmin kehitellä omia keksintöjään kuin leikkiä leluilla. Minun päänmenoksi poika vain pitää eniten sellaisista tavaroista mitkä eivät ole lapsille, vaikka ruuveista, pattereista yms ja haluaa usein joko vettä tai lamppuja leikkeihinsä tai vaikka rakentaa majoja... Poika on toisaalta kärsimätön ja jos hänellä ei ole tekemistä niin purkaa turhautumisensa pikkuveljeen kiusaamalla tätä eikä kuuntele minua. Pojan on vaikea noudattaa käskyjä, sekä minun että muiden.
Eli jos keksitte jotain tekemistä pojalle missä pystyy käyttämään luovuuttaan hyväksi ilman että siitä on haittaa minulle, olisin erittäin kiitollinen.
Lisäksi jos teillä on keinoja saada pojan kurittomuus hallintaan niin otan neuvot avosylin vastaan, itselläni keinot ovat lopussa.
Eli jos keksitte jotain tekemistä pojalle missä pystyy käyttämään luovuuttaan hyväksi ilman että siitä on haittaa minulle, olisin erittäin kiitollinen.
Lisäksi jos teillä on keinoja saada pojan kurittomuus hallintaan niin otan neuvot avosylin vastaan, itselläni keinot ovat lopussa.