A
"Aloittaja"
Vieras
Minulla on maailman kiltein 3kk ikäinen poikavauva. Hän ei turhia kitise ja hymyilee noin 90% valveillaoloajasta, aina tyytyväinen jos vain ennakoin hänen tarpeensa. Kaikenkaikkiaan olen rakastanut tätä aikaa kun olen ollut kotona hänen kanssaan. Nyt kuitenkin kaipaan meille tekemistä, sillä vauva ei sillä lailla ole enää "uusi tuttavuus" joten voisimme hyvin tehdä muutakin kuin olla kotona... Käymme toki melkein joka päivä jossain: kaupungilla, kirppareilla, koirapuistossa, kavereitten luona, vanhalla työpaikallani... mutta SILTI tunnen että tekemistä voisi olla enemmänkin!
Tykkään ruuanlaitosta ja muusta kodinhoidosta, mutta rajansa kaikella
Leipominenkin on hauskaa, muttakun syöjiä ei ole...
Voisin esim käydä uimassa päivällä, mutta tiedän että yksin se on vaikeaa, kun pitää vauva olla sylissä KOKOAJAN, en voi häntä laskea esim suihkuhuoneessa käsistäni, joten uiminen ei ole vaihtoehto ellen löydä uimariapua.
Mitä te olette puuhanneet äitiyslomalla? Miten olette ns. viihdyttäneet itseänne ja 3kk ikäistä vauvaa? Kaipailen ideoita...
Tykkään ruuanlaitosta ja muusta kodinhoidosta, mutta rajansa kaikella
Voisin esim käydä uimassa päivällä, mutta tiedän että yksin se on vaikeaa, kun pitää vauva olla sylissä KOKOAJAN, en voi häntä laskea esim suihkuhuoneessa käsistäni, joten uiminen ei ole vaihtoehto ellen löydä uimariapua.
Mitä te olette puuhanneet äitiyslomalla? Miten olette ns. viihdyttäneet itseänne ja 3kk ikäistä vauvaa? Kaipailen ideoita...