tekeeköhän monikin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaapahan vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaapahan vaan

Vieras
niin että asuvat virallisesti eri osoitteissa vaikka oikeasti yhdessä ovatkin??

aioin kohta tehdä saman,kun ei rahat riitä mitenkään enää maksaa hoitomaksuja 443e se on 13,5 prosenttia meidän nettotuloista!!!!!

pakko on jotain vaan keksittävä ei näillä palkoilla muuten elätä aikuisia ja lapsia..

tiedän on moraalitonta yms.. mut mieluummin työnnän verorahani tuollaiseen kuin elätän työttömiä pummeja jotka lorvivat kotonaan ja vielä tunkevat lapsensa kokopäivähoitoon ilmaiseksi saamaan virikkeitä!!!! kun eivät itse vaivaudu viemään niitä kerhoon tms..ja sitten me työssä käyvät saadaan tunkea lapsemme mihin sattuu mahtumaan kun joka paikka on täynnä näitä kotona luuhaavien lapsia!!

pitipähän purkautua..

minä olen joskus tuollaisesta ilmoittanut,kun varmaksi tiesin,aika nuivasti suhtautuivat kelalla. ei kuulemma voi millään alkaa varmistamaan ovatko yhdessä vai eivät jne.jne..

Saahan sitä asua erillään, vaikka yhdessä olisikin. Siis että mikään laki ei kiellä avioparia asumasta eri osoitteissa ja "seurustelemasta".

Työttömyys, työssäkäynti, kotihoito, päiväkoti.....ne nyt ei liity tähän mihinkään.

Yhteistyössä