tekeeköhän kukaan mitään rikkinäisellä lundby nukkekodilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Vastaanottajia löytyy varmasti, mut pisti silmään toi et vaikka olisit pois heittämässä niin jos siitä luovut muuten tarttis siitä saada rahaa.

ei pahalla.

siis en siitä nyt välttämättä rahaakin tarvi mietin vaan että heitänkö roskiin vai voiko siitä saada rahaa ei tullut edes mieleen et sen vois johonkin lahjottaa toisin ottaako ne rikkinäisiä??kun ei mun energia riitä tuota korjaamaan vaikka ei tuohon tarvis kun vähän liimaa. eli helpommalla varmaan pääsen kun käyn viskaan roskapönttöön.
ja vaikka lahjottaisin netin kautta nousevat postikulut liian korkeiksi tuolle romulle

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vastaanottajia löytyy varmasti, mut pisti silmään toi et vaikka olisit pois heittämässä niin jos siitä luovut muuten tarttis siitä saada rahaa.

ei pahalla.

siis en siitä nyt välttämättä rahaakin tarvi mietin vaan että heitänkö roskiin vai voiko siitä saada rahaa ei tullut edes mieleen et sen vois johonkin lahjottaa toisin ottaako ne rikkinäisiä??kun ei mun energia riitä tuota korjaamaan vaikka ei tuohon tarvis kun vähän liimaa. eli helpommalla varmaan pääsen kun käyn viskaan roskapönttöön.
ja vaikka lahjottaisin netin kautta nousevat postikulut liian korkeiksi tuolle romulle

Ihan varmasti kerhot ja muut vastaavat ottavat vastaan ja korjaavat itse.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ei pahalla.

Ihan varmasti kerhot ja muut vastaavat ottavat vastaan ja korjaavat itse.

pitää tänään soitella ei kovin montaa paikkaa tällä paikkakunnalla olekkaan.
enkä enään ikinä osta tuolla 7v tytölle nukkekotia tää on toinen jo jonka sai rikki =(

meidän pojan päiväkerhossa on vuodelta elvis oleva nukkekoti ja sitä on liimailtu moneen otteeseen, mutta silti on kovassa käytössä. Soita seurakunnan kerhonvetäjille ja kysy. Hullua minusta heittää roskikseen, en käsitä tuollaista tuhlausta, jos todella liimauksella saa käyttökelpoisen nukkekodin.

Meillä on puinen nukkekoti ja kestänyt melkein 30 vuotta, mun isä on sen kunnon puusta tehnyt mulle ja nyt on omieni käytössä.
Sen verran iso että tällä hetkellä se on barbien ja bratsien kotina :)
Korkeutta reilu metri

Mä meinaan mun vanhaa lundby-nukkekotia uudistaa tapeteilla, kun mies toi käytöstä poistetun tapettimallikirjan kotio. Lattioihinkin laitan uudet päällysteet. Mielikuvituksella saa paljon aikaan ja edullisesti :) Älä suotta heitä roskiin!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Juu, muistin oikein. Mä luulen että jos joku noista vielä palstailee, niin kiinnostusta löytyy

http://kaksplus.fi/keskustelu/t404267

:laugh: minusta tuntuu että ainakin osalla meistä on jo useampiakin nukkekoteja. Se kun vei mennessään tyystin

Varmasti kelpaa jollekin! Ihan lapsettomat nukkekodin harrastajat ottavat tuollaisen mielellään projektikseen, jos ei lapsille käy. Monia paikkoja jo olet saanut, mistä voit kysellä vastaanottajaa, jos ei niihin kelpaa, pistä ilmoitus vaikka lähikaupan seinälle, että noutaja saa tuollaisessa kunnossa olevan nukkekodin, ei tule itselle mitään kuluja.

Joo noi Lundbyythän on erityisen suosittuja, kovia hintoja maksetaan Huuto.netissä. Kerran oli meidän jätehuoneessa loistokuntoinen jätetty roskiksen viereen ja voi kun miehen siskon lapset ilahtuivat kun sen heille vein :)

Yhteistyössä