Tekeekö muut äidit näin ? Oonko huono äiti :(

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Oon aina tehny pojan kans, ikää sillä nyt alle 2v, niin aina on menty päiväunille vaikka 4 tuntia heräämisen jälkeen. Siis aina ku herää niin lasken siitä sen 4 tuntia ja laitan sänkyyn, en mitenkää kato onko väsyny että sitte vasta nukkumaan, vaan aina on tuo sama aika millon mene. nytki porisee sängyssä, on porissu jo 20min? pitäskö vaan hakea pois?
 
bud
Meillä 1.5v ja aina laitan 12 aikaan päikkäreille. yleensä nukahtaa heti, mutta tänään jostain syystä ei. Tunnin höpötti ja kieriskeli sängyssään ennen kuin nukahti. En hakenut pois. Se ei tee musta huonoa äitiä. Tottakai sitten olisin hakenut, jos olisi itkenyt.
 
Meillä 2-vuotias menee päikkäreillä klo14-16 välillä. Nukkuu tunnin, pitempään ei anneta nukkua. Joskus jää päiväunet välistä, etenkin viikonloppuisin, mutta silloin yleensä kerkeää nukkua autossa vähintään puol tuntia.
 
Meillä
2 -vuotias jaksaa valvoa aamusta 5 tuntia. Herää yleensä 8 aikoihin ja noin 13 päiväunille. Herää n. 14.30-15 ja yöunille 21-21.30 välillä. Aika helposti nukahtaa.
 
l
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä laitan aina tasan 12 päikkäreille, oli herätty 7 tai 9:ltä :) Kukin tavallaan, pääasia että teillä toimii!
Meillä toimitaan myös näin. pääasia on, että on joku rytmi.
Meillä myös näin. Tosin aina ei sitten nuku, jos on aamulla nukkunut pitkään. Sitten otan pois jonkun ajan päästä.
 
huono äiti :)
Mitkä ne päiväunet on, ei oikein kuulu rutiineihin ainakaan samaan aikaan päivästä nukkua. Tai omassa sängyssä kovinkaan usein. Minä se vasta huono äiti olen :p En halua opettaa yli 1, 5 vuotiasta siihen, että täytyy olla aina kotona kun väsyttää. Parivuotiaana meillä kaikki pienet on alkaneet jättää säännölliset päiväunet pois.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti :):
Mitkä ne päiväunet on, ei oikein kuulu rutiineihin ainakaan samaan aikaan päivästä nukkua. Tai omassa sängyssä kovinkaan usein. Minä se vasta huono äiti olen :p En halua opettaa yli 1, 5 vuotiasta siihen, että täytyy olla aina kotona kun väsyttää. Parivuotiaana meillä kaikki pienet on alkaneet jättää säännölliset päiväunet pois.
Öö, miksi ne päikkärit täytyy kotona nukkua?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Öö, miksi ne päikkärit täytyy kotona nukkua?
Siis ei pidäkään :D Tärkeää on että lapsi osaa tarvittaessa ottaa tirsat autossa rattaissa tai muualla.
Niin. Eli päiväunet ovat päivällä nukutut unet. Voisiko tätä selvemmin selittää?
 
huono äiti :)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin. Eli päiväunet ovat päivällä nukutut unet. Voisiko tätä selvemmin selittää?
Hahaa, se kysymys oli sarkasmia. Koska en ota niitä mitenkään pakollisina ja rutiininomaisina. Lue tarkemmin, ennen kuin alat fiilata pilkkua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin. Eli päiväunet ovat päivällä nukutut unet. Voisiko tätä selvemmin selittää?
Hahaa, se kysymys oli sarkasmia. Koska en ota niitä mitenkään pakollisina ja rutiininomaisina. Lue tarkemmin, ennen kuin alat fiilata pilkkua.
No aika huonoa sarkasmia oli. Sarkasmi on taitolaji, varsinkin kun rivejä on vähän ei voi käyttää ääntä tehokeinona.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin. Eli päiväunet ovat päivällä nukutut unet. Voisiko tätä selvemmin selittää?
Hahaa, se kysymys oli sarkasmia. Koska en ota niitä mitenkään pakollisina ja rutiininomaisina. Lue tarkemmin, ennen kuin alat fiilata pilkkua.
No aika huonoa sarkasmia oli. Sarkasmi on taitolaji, varsinkin kun rivejä on vähän ei voi käyttää ääntä tehokeinona.
*vähän JA ei*
 

Yhteistyössä