Tekeekö muiden 3-vuotiaat tällaista herjaa:

  • Viestiketjun aloittaja Huh, mikä päivä!
  • Ensimmäinen viesti
Peperoni
Meillä oli aika milloin poika pissaili vessan lattialle vaan siksi, että ei malttanut keskittyä ja seistä paikallaan kun kävi pissalla. Mä laitoin sen pari kertaa rätillä pyyhkimään sen vessan lattian, julmaa jonkun mielestä ehkä, mutta toimi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peperoni:
Meillä oli aika milloin poika pissaili vessan lattialle vaan siksi, että ei malttanut keskittyä ja seistä paikallaan kun kävi pissalla. Mä laitoin sen pari kertaa rätillä pyyhkimään sen vessan lattian, julmaa jonkun mielestä ehkä, mutta toimi.
Meillä kyllä tuo nyt 3 juuri täyttänyt saa alkaa omat sotkunsa siivota. Joo, kyllä mä siivoan lopulta sen mutta... Eli hosuessa kaadettu maito lattialle, niin mukulalle kyllä rätti vaan käteen. Itse pyyhin sitten viimeisen silauksen. Ja seiniä on pessyt jo aikaisemmin ne kaksi kertaa, kun sinne on piirrellyt.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mäkin laitan pojan melkein aina siivoamaan omat sotkunsa, mutta kaipa hän nauttii siivoamisesta, kun aina uudelleen kokeilee samoja juttuja... :LOL:
Hyödynnä tilanne ja pistä samalla siivoamaan koko kämppä :whistle:
Niinhän mä teenkin ja pikkusiskon kans. ;) :D
 
HG
Onneks meidän 3v ei osaa lukea, se sais tosta hyviä ajatuksia :)
Meillä ei ihan tollasta harrasteta, mut sensijaan pompitaan sohvalla (kielletty), kiskotaan verhoja (kielletty), saadaan kaupassa kiukkukohtauksia (ankarasti kielletty) :D Ei joka päivä onneks mutta sen verta usein kumminkin, ettei pääse itteensä liian hyväks äidiks luulemaan...
 

Yhteistyössä