Tekeekö tuolla stokmannin mastercardilla mitään?onko kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmmmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmmmmmm

Vieras
mietin tota stokkan masteria mut saakohan sen kovin helposti? oon stokkan kanta-asiakas. ja mulla ´jo kyllä tuohi kortti joka on myös nordea rahoituksen myöntämä mut myöntääköhän ne sitte ku on jo yks kortti niiltä?

Siis, jotain etujako meinaat? Niinkuin dinersclub kortilla? Itselläni on kyseinen stokkan mastercard. Kuukausittaiset ostokset jotain 900e-1100e. Toistaiseksi ei mitään etuja ole tullut. Otin sen vaan kun kuului noihin asuntolaina paketin "etuihin"

ai, niin mietin lähinnä että saanko edes sitä kun mulla tuo tuhi kortti on jo,sama myöntäjä kuin stokkan masterila. oon vakituisessa työssä ym. asiat kunnossa. kait tuolla vois joskus ostoksia maksella jos sen sais,meneeköhän kauan jos nyt netistä koetan saada sitä? kaveri yritti kerran kun siltä kysyin niin sano että päätös tulis heti ruudulle mut sille tuli lukeen että päätös tuleekin viikon sisällä postissa,jaei saanut korttia,vaikka asiat kunnoosaa.

ai, niin mietin lähinnä että saanko edes sitä kun mulla tuo tuhi kortti on jo,sama myöntäjä kuin stokkan masterila. oon vakituisessa työssä ym. asiat kunnossa. kait tuolla vois joskus ostoksia maksella jos sen sais,meneeköhän kauan jos nyt netistä koetan saada sitä? kaveri yritti kerran kun siltä kysyin niin sano että päätös tulis heti ruudulle mut sille tuli lukeen että päätös tuleekin viikon sisällä postissa,jaei saanut korttia,vaikka asiat kunnoosaa.

En ota kantaa, tekeekö ko.kortilla mitään, mutta mulla oli jo ko.kortti, ja kun ostin huonekaluja korottomalla maksuajalla, mulle tuikattiin käteen Tuohi! Joten eivät sulje toisiaan pois.. Itse tosin jätin koko Tuohen käyttämättä , vaikka lienee ois ollut fiksumpi valinta noista kahdesta.

[QUOTE="Veera";25419182]Siis, jotain etujako meinaat? Niinkuin dinersclub kortilla? Itselläni on kyseinen stokkan mastercard. Kuukausittaiset ostokset jotain 900e-1100e. Toistaiseksi ei mitään etuja ole tullut. Otin sen vaan kun kuului noihin asuntolaina paketin "etuihin"[/QUOTE]

Jos sun ostokset on joka kuukausi tuon 900-1100e, niin silloinhan sulla on jo Stokkan First-kanta-asiakkuus (tai ainakin pian saat sen, jos olet vasta ottanut tuon kortin), ja kyllähän sillä jo etuja saa. Lounge Helsingin Stockmannilla, tuotteiden lähetys ilmaiseksi, päivät jolloin kaikki tuotteet alennuksella, ilmaista parkkiaikaa...

Yhteistyössä