Tekeekö tämmönen mies itsensä naurettavaksi? facebookista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lirkunlärkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lirkunlärkyn

Vieras
Asun tällaisen urpon kanssa saman katon alla vielä toistaiseksi. Mutta mitä siis ajattelette miehestä jolla on tapana lirkutella facessa vähän kaikenlaisten naikkosten kanssa, lähinnä nuorempien.

Siis tyyliin "oot oikea söpöläinen jos olisin nuorempi iskisin kiinni", "voin tulla sun viekkuun", "hali" jne. Muruttelee naisia. Ne tasan tietää että tää ukko on ns. "parisuhteessa". Mies on harrastanut samaa ja mä olen siitä tietoinen. Lähinnä ällöttää ja kuvottaa ja naurattaa.
Jos joku ukkomies tulis mulle heitteleen tollasta, tai ei tarttis olla edes ukkomies, niin mua lähinnä säälittäs että mikä älykääpiö toi on ja mikä luulee olevansa kun hänellä on oikeus tuollaiseen "lähentelyyn".

Oon huomannu että toi ukkko ei tajua toisten rajoja eikä sillä ole mitään käsitystä mikä on sopivaa ja mikä ei. Kaikki on sopivaa jos se hänestä on sopivaa.

[QUOTE="Vierailija";29338559]Sinäpä sen sanoit, ap.

Ja vastaus otsikkoon, kyllä tekee. Naurettavan ja säälittävän.[/QUOTE]

Kiitos, niin mä vähän ajattelinkin. Se on se mun lohtu. Joskus tuo otti kaaliin kun paljastui ja olin vielä raskaana. Nykyään lähinnä säälittää miten joku alentuu tekemään itsestään täysin pellen.

Ehkä mies ei ole aivan tyytyväinen kumppaniinsa. Kannattais pariutua vain ihmisen kanssa, joka loppuelämän sytyttää. Mut hankalaa se voi olla jos nainen ei esim. ole intohimoinen ja mies kaipaa sitä.

Jokainen tyylillään tietysti. Mutta ei uppois muhun tuo tyyli. Voisin kuvitella että tyhjäpäiset naiset menisivät koukkuun tyyliin bb-marianne (julkkis-bb.ssä)

[QUOTE="mies";29338581]Ehkä mies ei ole aivan tyytyväinen kumppaniinsa. Kannattais pariutua vain ihmisen kanssa, joka loppuelämän sytyttää. Mut hankalaa se voi olla jos nainen ei esim. ole intohimoinen ja mies kaipaa sitä.[/QUOTE]

Viikon vitsi jo maanantaina!

Please, kerro miten nämä asiat on paremmin ulkomailla, siellä missä naiset ovat viehkeitä ja kiehtovia.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
[QUOTE="mies";29338581]Ehkä mies ei ole aivan tyytyväinen kumppaniinsa. Kannattais pariutua vain ihmisen kanssa, joka loppuelämän sytyttää. Mut hankalaa se voi olla jos nainen ei esim. ole intohimoinen ja mies kaipaa sitä.[/QUOTE]

No ei varmasti ole tyytyväinen eikä kumppani tyytyväinen häneen :D Mutta se ei poista sitä tosiseikkaa että tuollainen käytös on pellen käytöstä ei kunnon miehen. Enhän mäkään ole niin idiootti että menen miehille kirjoittelemaan tuommoista, häpeisin silmät päästäni jos olisin.
Eli toisin kuin yritit taas kääntää tämän naisen viaksi, päinvastoin, loppukin intohimo haihtuu kun nainen saa tämmöistä tietää. Kuka nainen voi kunnioittaa idioottia?!

Joo, aika taukki mies. Mutta täytyy sanoa, että ei sullakaan ketjunaloittaja ihan nappiin ole mennyt kun olet tuommoisen vätyksen antanut tehdä ittes raskaaksi. Eli tais ne lirkuttelut suhunkin tehota?

Joo, aika taukki mies. Mutta täytyy sanoa, että ei sullakaan ketjunaloittaja ihan nappiin ole mennyt kun olet tuommoisen vätyksen antanut tehdä ittes raskaaksi. Eli tais ne lirkuttelut suhunkin tehota?

Ei mennyt nappiin ei, en sitä kielläkkään. Tosin tämmöset facebook-lirkuttelut paljastui vasta myöhemmin joten tämmöistä idiotismiahan en voinut tietää. Kaikki valheet kyllä on jo paljastuneet tavalla tai toisella ja se "kunnon miehen rooli" rapistui kyllä.
Kunpa olisikin selvännäkijä ja näkis jokaisen ihmisen sielun onko se mätä vai kultaa.

[QUOTE="aloittaja";29338611]Ei mennyt nappiin ei, en sitä kielläkkään. Tosin tämmöset facebook-lirkuttelut paljastui vasta myöhemmin joten tämmöistä idiotismiahan en voinut tietää. Kaikki valheet kyllä on jo paljastuneet tavalla tai toisella ja se "kunnon miehen rooli" rapistui kyllä.
Kunpa olisikin selvännäkijä ja näkis jokaisen ihmisen sielun onko se mätä vai kultaa.[/QUOTE]

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka pitkään olette olleet yhdessä ja onko lapsia ennestään. Ja siis pulla uunissa, koska ulos?

Siis ei tässä nyt enää ole mistään muusta kyse kuin siitä, että jos ukko tekee tuommoista, on sen muutenkin oltava aika mätä omena. Joten tuskin lapsille/lapselle tulee koskaan kunnon isääkään.

Aina puhutaan, ettei pitäisi erota niin helposti, mutta tämmösissä tapauksissa asia on nimenomaan päinvastoin. Jokainen päivä moisen luuserin kanssa syö vain sinua. Tietenkin on pienen pieni mahis, että keskustelisitte asioista ja äijä AIDOSTI tajuaisi tilanteen ja muuttuisi. Mutta itse en siihen usko. Jos on noin alas vajonnut muutenkin, niin tuskin omaa älyllisiä ja empaattisia kykyjä kovinkaan paljon.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka pitkään olette olleet yhdessä ja onko lapsia ennestään. Ja siis pulla uunissa, koska ulos?

Siis ei tässä nyt enää ole mistään muusta kyse kuin siitä, että jos ukko tekee tuommoista, on sen muutenkin oltava aika mätä omena. Joten tuskin lapsille/lapselle tulee koskaan kunnon isääkään.

Aina puhutaan, ettei pitäisi erota niin helposti, mutta tämmösissä tapauksissa asia on nimenomaan päinvastoin. Jokainen päivä moisen luuserin kanssa syö vain sinua. Tietenkin on pienen pieni mahis, että keskustelisitte asioista ja äijä AIDOSTI tajuaisi tilanteen ja muuttuisi. Mutta itse en siihen usko. Jos on noin alas vajonnut muutenkin, niin tuskin omaa älyllisiä ja empaattisia kykyjä kovinkaan paljon.

Sen enempää en tässä paljasta mutta pulla ei ole uunissa eikä tule enää koskaan olemaankaan.
Mätä paljastui valitettavasti liian myöhään ja toisaalta elämäntilanne oli sellainen kun yhdessä alettiin olla ettei kai sitä olis osannut toisinkaan tehdä. Jälkiviisaus on parasta.
Sen tiedän että muutosta ei tule tapahtumaan parempaan missään suhteessa joten vaihtoehtoja on tasan yksi enää.

Okei... No hyvä että kumminkin olet nostamassa kytkintä. Mitä ikäluokkaa miehesi edustaa (ja entäs itse)? Ei tarvitse tarkkaan laittaa, mutta suunnilleen.

Joo semmosta elämä on, mutta kyllä se siitä. Ikävintä on, että vaikka tuo ukko itsestään pellen tekee, niin eiköhän se löydä uuden jujutettavan. Semmoinen ihmeellinen kyky tuontyyppisillä ukoilla on... Jotain siinä on oltava kun sinutkin hurmasi aikoinaan.

Hmmh.

Mä tunnen monia miehiä jotka tekevät samoin mutta kaikille naisille. Siis myös vanhemmille ja oman naisensa ikäisille. Ei siinä ole mitään pahaa. Haluvat vain kehua ja saada toisen paremmalle tuulelle. Ja kenties sitten joskus itsekin kehaisun "vastineeksi".

Toki näen omituisena ap;n tapauksen, ellei mies koskaan kehuskele ap;tä

Teinityttöjä tuollainen voisi imarrella, ei enää aikuisia naisia. Yäk, mikä "pelle".

Hah hah. Muuten totta, mutta ihminen on kovin perso imartelulle. Ja vaikka joku imartelu ulkopuolisen korviin saattaisi kuullostaa suorastaan pöyristyttävän imelältä ja lapselliselta, niin se voi silti tehota. Kyllä mä olen kokenut, että aikuiset naisetkin jaksavat ottaa vastaan mitä imelintä lööperiä...

No ihan normaalia tuo minusta on. Aika monet miehet antavat kehuja naisille ja kutsuu söpöksi tms. Kyllä pitää olla ihmisellä pieni sielu jos tuollaisesta loukkaantuu.

Alkuperäinen kirjoittaja v¡eras;29338727:
No ihan normaalia tuo minusta on. Aika monet miehet antavat kehuja naisille ja kutsuu söpöksi tms. Kyllä pitää olla ihmisellä pieni sielu jos tuollaisesta loukkaantuu.

Hei, aikuinen mies?kö oikeesti kirjoittelee tollasta huttua ja kuvitteletko että aikuinen nainen syttyy tuollaisesta skeidasta? Ei tarvii olla pieni sieluinen vaan aikuinen. Sinä vissiin kirjoitat tuollasta huttua mielelläsi kun puolustat.

Alkuperäinen kirjoittaja v¡eras;29338727:

Paskan marjat. Jos mies heittää avauskommentissa oleita juttuja, niin siellä on myös taustalla aina halu toteuttaa noi jutut. Eli jos mies sanoo huumorilla, että "jos oisin nuorempi, niin iskisin kiinni" niin se tarkoittaa:" Kyllähän sä tiedät, että nuoret naiset usein sekstailee vähän vanhempien miestenkin kanssa. Että haluisitkos sä mun kanssa."

Yleensä tuo ikään vetoaminen on just se halpamaisin temppu. Ja sitten tyttö vastaa jotain, "mä oon aina tykännyt vähän vanhemmista jne..."

Uskomatonta paskaa yrittää väittää, että miesten söpöilykommentit olisivat viattomia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29338753:
No tota, täällä palstallahan noi miehet on just tollasia ja kenenkään mielestä siinä ei ole mitää vikaa, ku ukkomies sanoo 20-vuotta nuoremalle "kristus mitkä tissit" jne. jne.

Tällä palstalla on aika paljon tuommosia yksinkertaisia miehiä. Toisaalta naiset on kyllä pääosin kanssa yksinkertaisia, joten ei kai siinä mitään. Kenties suurin osa ihmisistä on vähän yksinkertaisia?

Onhan noita livetilanteissakin tommosia ukkoja, mutta onneksi aika harvassa ja pääosin eivät usein pääse ihmisten ilmoille :)

Tällä palstalla on aika paljon tuommosia yksinkertaisia miehiä. Toisaalta naiset on kyllä pääosin kanssa yksinkertaisia, joten ei kai siinä mitään. Kenties suurin osa ihmisistä on vähän yksinkertaisia?

Onhan noita livetilanteissakin tommosia ukkoja, mutta onneksi aika harvassa ja pääosin eivät usein pääse ihmisten ilmoille :)

Nii, anonyymina toi on sallittua mutta omalla naamalla ei :D

Yhteistyössä