tekeekö papa kokeen otto kipeää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lllll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lllll

Vieras
Varsinkin kun pimppa on jo valmiiksi hellänä. On jotenkin kosketusarka. Taitaa olla limakalvot tosi kuivat imetyksestä johtuen, tai sitten mulla on hiivatulehdus. Näkeekö ne myös sen hiivatulehduksen siellä papa kokeessa?

kyllä se nipistää, mutta hyvin vähän. itselle jäi vähän kalseat ja kivuliaat mielikuvat ekasta gynereissustani teininä, kun vanha lääkärimies ei sanallakaan sanonut mitä tekee tai aikoo tehdä, enkä todellakaan tiennyt mistään papa-näytepalasta ja säikähdin sitä aika pahasti. kammosta päästyä ei se sitten seuraavilla kerroilla tuntunut miltään kun asiasta tiesi.

[QUOTE="vieras.";29662840]ei oo ihminen oikeeta kipua tuntenutkaan jos väittää papa-kokeen sattuvan[/QUOTE]

No voi jestas. En mä valehtelekaan :D. Enkä ap:ta halua pelotella, mutta kyllä se vaan mulla ja parilla mun kaverilla on joskus sattunut. Mulla sattui tuohon vatsanpeitteiden päälle asti ja kyynelee tuli silmiin kivusta. Tiedä sitten mikä sadistilääkäri oli...

Ja kipua olen kyllä muutakin kokenut. Mm. sektion...

Ei se muuten, mutta kaks kuukautta synnytyksen jälkeen kyllä sattui ja paljon. Pitkään kesti että löytyi edes kohdunkaula :O Vissiin oli paikat vinksallaan.

Muuten sattunut max. hyvin vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29663059:
Musta se on kamalaa. Ei kai se kamalasti satukaan, mutta jotain siinä on mikä saa mut voimaan liki pahoin.

Sama juttu. Tällä viikolla otettiin ja meinasi taju lähteä. Piti jäädä siihen pöydälle makoilemaan hetkeksi. Ja siis ei se sattunut pahasti mutta joku siinä iljettää.

Yhteistyössä