Tekeekö Cirafin vk-haalarilla mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ostin lapselle kirppikseltä kevääksi täysin uudenveroisen Cirafin vk-haalarin ihan muutamalla eurolla. Lapsi on nyt 8 kk. Kävin miettimään, tekeekö tuolla haalarilla sitten keväällä enää mitään, vai kannattaako hankkia laadukas haalari kevääksi, esim. Reimatec tms.? Kun tuossahan ei ole mitään kosteussuojia tms. Tai varmaankin tuo käy ainakin esim. kun autolla liikutaan esim. kauppaan, jos ihan sitten hiekkalaatikolle hankkisi paremman?

Olen aika ummikko vielä näissä vaateasioissa, esikoinen kun vasta on. Eli fiksuja neuvoja otetaan vastaan, epäasiallisia ei.:-)

Kurahousujen kanssa tai kuivalla säällä varmasti ihan hyvä haalari. Itse tykkään käyttää tec-haalareita, mutta eipä ne mikään välttämättömyys lapsella ole. Kyllä cirafkin vähän kosteutta pitää.

Ok, eli ainakin kuivilla keleillä menee ulkona, ja sitten vaikka automatkoilla tms. Kuriksia ei ole enkä tiedä ostanko edes, taidan hankkia toisen haalarin ulkoiluun, jonkun vähän kalliimman, ja pitää tuon kakkoshaalarina. Mutta ihan kelpo löytö silti, tosiaan 4 e maksoin, ja veikkaan että käyttämätön haalari. Eikä edes mikään hassun värinen, vaan aika neutraalin harmaanbeige, yläosassa valkoinen ja vaaleansininen raita. :-)

Minä tykkään Cirafin haalareista. Tyttö käyttää niitä. Ovat olleet todella hyviä, kunhan vain katsoo, että se pinta ei ole huokoinen, vaan sellainen 'liukaspintainen'. Pitää tosiaan kosteutta sellaisenaan. Kunnon kurakeleille sitten kurahousut päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja dffd:
Minä tykkään Cirafin haalareista. Tyttö käyttää niitä. Ovat olleet todella hyviä, kunhan vain katsoo, että se pinta ei ole huokoinen, vaan sellainen 'liukaspintainen'. Pitää tosiaan kosteutta sellaisenaan. Kunnon kurakeleille sitten kurahousut päälle.

Joo liukaspintainen on. Eli hyvän löydön tein.:-)

Yhteistyössä