Tekastaanpa nyt semmoinen homma, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilen oltiin sukujuhlissa ja syötiin mm. juustopaistia ja krenikkaa.
Tänään syötiin kotitekoisia pikkupizzoja.
Huomenna menyyllä sushia ja bambu-paprika-nautaa basmatiriisin kanssa.
Siitä eteenpäin en tiedä. Jääkaapista löytyisi paikallisen savustamon epä-makkaroita ja pakastimesta pari klönttiä possua. Niistä ehkä jotain.

Paneroituja possun sisäfilepihvejä, ranskalaisia ja salaattia tänään, huomisesta ei vielä tietoa.

QUOTE=Mummeliisa;24181843]Eilen oltiin sukujuhlissa ja syötiin mm. juustopaistia ja krenikkaa.
Tänään syötiin kotitekoisia pikkupizzoja.
Huomenna menyyllä sushia ja bambu-paprika-nautaa basmatiriisin kanssa.
Siitä eteenpäin en tiedä. Jääkaapista löytyisi paikallisen savustamon epä-makkaroita ja pakastimesta pari klönttiä possua. Niistä ehkä jotain.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Maanantaina oli lasagnea, eilen sellaista kanahässäkkää. Tänään käytiin lasten kanssa rollsissa. Huomenna perunoita ja kalapuikkoja. Loppuviikolla ehkä jotain suikalelihasta, lihapullia voisin pyöräyttää ja uunilohtakin sitten jonain päivänä. Pakastimesta kaivetaan nyt kaikki, että mahtuu marjoja sun muita lisää. Ai niin ja varmaan pitää jossain välissä grillatakin, makkaraa, pihvejä ja kasviksia löytyy sen verran.

Tässä kuussa saa kaksi mamarolls-hampurilaista yhden hinnalla :p

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24181961:
Maanantaina oli lasagnea, eilen sellaista kanahässäkkää. Tänään käytiin lasten kanssa rollsissa. Huomenna perunoita ja kalapuikkoja. Loppuviikolla ehkä jotain suikalelihasta, lihapullia voisin pyöräyttää ja uunilohtakin sitten jonain päivänä. Pakastimesta kaivetaan nyt kaikki, että mahtuu marjoja sun muita lisää. Ai niin ja varmaan pitää jossain välissä grillatakin, makkaraa, pihvejä ja kasviksia löytyy sen verran.

Olen tatuoitu jätkä!

Maanantaina tein pinaattilettuja, ja kana-kasvispaistosta
Eilen syötiin edelleen pinaattilettuja ja sipuli-makkarapannua sekä dipattiin kasviksia; illalla tein mannapuuroa marjojen kera sekä uunituoreita sämpylöitä
Tänään oli paistettua kuhaa, uusiaperunoita ja fetasalaattia
Huomenna teen kanakeittoa
Perjantaina on kinkkukiusausta + hedelmäinen salaatti
Lauantaiksi ajattelin spagettia ja tomaattista lihapullakastiketta + raastesalaatti

Sen pidemmälle en ole vielä ajatellut.

Onkos arvon ap:lla (tai muilla) kommenttia ;)?

sunnuntaiksi voisitte ottaa kebab/pitsapäivän :p

Maanantaina tein pinaattilettuja, ja kana-kasvispaistosta
Eilen syötiin edelleen pinaattilettuja ja sipuli-makkarapannua sekä dipattiin kasviksia; illalla tein mannapuuroa marjojen kera sekä uunituoreita sämpylöitä
Tänään oli paistettua kuhaa, uusiaperunoita ja fetasalaattia
Huomenna teen kanakeittoa
Perjantaina on kinkkukiusausta + hedelmäinen salaatti
Lauantaiksi ajattelin spagettia ja tomaattista lihapullakastiketta + raastesalaatti

Sen pidemmälle en ole vielä ajatellut.

Onkos arvon ap:lla (tai muilla) kommenttia ;)?

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24182169]sunnuntaiksi voisitte ottaa kebab/pitsapäivän :p

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Vois muuten olla! Katsotaan nyt, kun mennään silloin pojan kanssa merirosvoristeilylle, johon kuuluu ruokailu, että mitä sitä sen jälkeen jaksaa / viitsii tehdä.

Mitäköhän ihmettä meillä oli maanantaina päivällisellä? Lounaan söin itse töissä. Mulla oli eilen lomapäivä ja söimme pinaattikeittoa ja kananmunia, illalla vegepastaa. Tänään söin itse taas lounaan töissä (en tiedä, mitä ovat syöneet kotona päivällä) ja illalla syödään kinkkupastaa. Loppuviikosta ei vielä mitään käryä. Viikonloppuna syödään ainakin lauantaina raflassa.