Tekasin kuopukselle nimpparikaakun! (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Häirikkö
  • Ensimmäinen viesti
Häirikkö
Ja ihan tyytyväinen oon.
Ekaa kertaa käytin tota hyytelösokeria tolleen kiilteenä hedelmien päälle. Eikä tainnu ihan hienosti mennä, mutta väliäkö hällä!
Välissä mangorahkaa, ja kakkupohjat on kaakaolla höystettyjä. Jahka sankari päiväunilta herää niin päästään maistamaan.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1174916.jpg

:p
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
hieno! mäkin haluisin käyttää tota kiillettä joskus, pitäs koittaa. onks siinä paketis ohje
Juu siinä paketin kupeessa oli ohje.
Siinä sanottiin et lusikalla pitäs levittää tohon päälle, mut minä vetelin ihan vaan pullasudilla... :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
hieno! mäkin haluisin käyttää tota kiillettä joskus, pitäs koittaa. onks siinä paketis ohje
Paketissa on ohje. Mä teen tosi usein sillä. Kakun päälle pakkasesta mustikoita, mansikoita tai vadelmia ja kiilteet päälle. Pikkuisen työlästä mutta kaunista ja hyvää.
 
vieras
Juhlitaanko jossain muka vielä NIMIpäiviä... :eek: Kakku on ihan herkullisen näköinen, vaikka itse en ois jättäny tuota kermaa tuolta reunoilta näkyviin vaan laittanu ihan reunoille asti nuo hedelmät... :whistle:
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juhlitaanko jossain muka vielä NIMIpäiviä... :eek: Kakku on ihan herkullisen näköinen, vaikka itse en ois jättäny tuota kermaa tuolta reunoilta näkyviin vaan laittanu ihan reunoille asti nuo hedelmät... :whistle:
Juhlitaan täällä ainakin, tosin ihan vaan perheen kesken mutta kuitenkin.
Hyvä idea, pitäsköhän mennä vielä vähän korjailemaan... :whistle:
 

Yhteistyössä