Teinköhän väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
Mulla siis kaksi isompaa lasta ja vauva, isommille ei ole muuta yöhoitopaikkaa kuin omien vanhempieni luona. Ovat siellä olleet aina silloin tällöin, vanhempani siis nuoria 44v. ja 48v. ja ihan terveitä, mielellään ovat ottaneet poikia sinne että saan välillä huilata. Isä ei ota lapsia luokseen joka toinen vkl vaan hoidan yksin.

No, äidilleni on hyvin vaikeaa kysyä isältäni esim. kuljetuksia (itsellään ei ole ajokorttia) joten lasten kuljettaminen on minun vastuullani, tietystikin. He eivät käy täällä kylässä, muutin kesäkuussa eivätkä ole nähneet uutta asuntoani vielä. Matkaa sellaiset 60-70km. Suuttuvat, jos emme käy tarpeeksi usein - ei sillä, mullakaan ei ole autoa tai korttia.

Mulla on viikonloppuna synttärit ja lupasivat ottaa isommat sinne, jos tuon jollain. Sanoin, että en jaksa lähteä kuljettamaan, oon muutenkin vauvan kanssa aika väsy ja että seuraavan kerran kun tahtovat nähdä lapsia, tulevat sitten itse käymään. Ei ole sinänsä heille mikään ongelma kun työnsä on kotonatehtävää.

Tämä on siis pitkä juttu, mutta teinköhän nyt lasten kannalta väärin? En oikeasti vaan jaksa aina anoa ja sopia kun vanhemmille ei mikään tunnu käyvän, kaikki on niiiiin vaikeaa. Tulevat sitten kun tulee lapsenlapsia ikävä.. :|

Yhteistyössä