Teinkö nyt elämäni virheen?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaannuin

Vieras
Kerroin miehelleni, että kummilapsemme isä ja miehen hyvä kaveri "vonkasi" minulta seksiä. Mustasukkainen mieheni hermostui totaalisesti ja tämä kaveri sai kyllä kuulla kunniansa puhelimessa ja uhkaukset siihen päälle...
Tilanne, jossa kerroin asiasta oli sellainen että siinä kohti tunsin että jos en kerro, olen lojaali tälle kaverille enkä miehelleni.
Kuitenkin tää tilanne on jotenkin niin tulenarka ja tunnen syyllisyyttä heidän ystävyytensä rikkomisesta.... En tiedä. Paha olo jotenkin jutusta.... olisiko pitänyt antaa asian vaan olla.... en tiedä..

no mut jos se sua jäi häiritsemään niin hyvä että sait sanottua jollekki. ja just tuo lojaalisuus juttu kans.... sitäpaitsi ei se sun syy oo jos toinen alkaa seksuaalisesti häiritsemään sua.

Mä en voisi antaa olla ihan vaan sen takia,ettei oikeet ystävät tee tollasta..
en mä olis voinu olla ja katsoa vieressä kun kaveerais tollai mun ukon kanssa ja ku oman ukon silmä välttää ni kärtetään heti jotain..
Oksettavaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaannuin:
Kerroin miehelleni, että kummilapsemme isä ja miehen hyvä kaveri "vonkasi" minulta seksiä. Mustasukkainen mieheni hermostui totaalisesti ja tämä kaveri sai kyllä kuulla kunniansa puhelimessa ja uhkaukset siihen päälle...
Tilanne, jossa kerroin asiasta oli sellainen että siinä kohti tunsin että jos en kerro, olen lojaali tälle kaverille enkä miehelleni.
Kuitenkin tää tilanne on jotenkin niin tulenarka ja tunnen syyllisyyttä heidän ystävyytensä rikkomisesta.... En tiedä. Paha olo jotenkin jutusta.... olisiko pitänyt antaa asian vaan olla.... en tiedä..

Voin kuvitella tunteesi! Olen kokenut täysin saman, sillä erolla etten kertonut puolisolleni! Itse jäädytin täysin välit tuohon vonkaajaan ja mieheni ei voi tajuta nykyistä tilannetta ollenkaan. Luultavasti toimit paljon järkevämmin kuin minä tein.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Teit 100% oikein.

Kysypä mieheltäsi mitä hän olisi ajatellut, jos et olisi kertonut? Ei varmaankaan olisi tykännyt, kyllä hänellä oli oikeus tietää.

Kyllä hän sanoikin että oikein tein kun kerroin. Ainut missä tein väärin oli etten kertonut heti, aikaa tapahtumasta ehti kulua n. kuukauden verran. Sitten asia alko vaan "oksettaa" niin paljon etten voinu pitää suutani kiinni.

Jos et edesauttanut sitä vonkaamista mitenkään, niin miten se olisi sinun vikasi ollut? Tämä "kaveri" teki väärin et sinä.

Tuntuu joissain kaveripiireissä olevan oikein urheilulajina se kavereiden naisten vonkaaminen. Aikanaan kun baareissa liikuttiin porukalla mieheni ja muiden kanssa, niin harvassa oli se mies joka kaverin muijan anto olla rauhassa. En ikinä lähteny mukaan, mutta en tosin miehellenikään sanonut mitään. Ärsytääväähän tuo oli. Aina ihmettelin sitä sinisilmäisyyttä, että mies oli muista tuntemistani miehistä mustasukkanen mutta ei omista kavereistaan. Tuli sellanen fiilis että se on sen naisen vastuulla miten käyttäydytään ja miehet vonkaa kaikkee mahollista ja vastuu seurauksista jää naisille.

mites asia olis toisinpäin?tottakai tahtoisin tietää jos joku mun ystävä miestäni vonkais!ja mielestäni olis väärin olla kertomatta puolin tai toisin.en tottavie tahtois ystäväkseni sellaista...

Yhteistyössä