Teinkö mielestänne oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meillä2 lasta,miehen vanhemmat ei enää elossa. minun vanhempani huomioivat vain esikoista,eivät ikinä ota kakkosta kylään,luulen että hän oli vanhemmilleni pettymys, väärää sukupuolta ja ei täydellinen vaan tarvii lääkkeitä,ei mitään vakavaa ja lapsi on muuten ihan normaali käytöksinen yms.

mies on asiasta monesti ollut suuttunut..ja nyt äitini pyysi esikoista yökylään,sanottiin että jos ei kuopuski pääse ni ei sitten tuu esikkokaan.ei vastannut mitään.

aina kun ollaan siellä käymässä vanhempani ovat esikoisen kimpussa ja hössöttävät,eivät ikinä korota hälle ääntä mutta kuopukselle kyllä,todellakin syrjivät häntä ihan avoimesti.

en aio antaa enää esikkoa hoitoon jos ei kuopuskin kelpaa,oiken vai väärin?

Oikein tietenkin. Huomaako vanhemmat itse oman käytöksensä vai teekeekö ne sen tiedostamatta. Kannattaa todellakin ottaa asia puheeksi ihan lapsen takia. Esikoinenkin saattaa kärsiä tilanteesta, koska lapset ovat uskomattoman lojaaleja joissain asioissa sisaruksilleen. Tilanne luultavasti vaivaa kaikkia. Kissa pöydälle vaan.

Ihan oikein teit. Jos toi jatkuisi, se kostautuisi vanhemmillesi sitten myöhemmin. Lasten isän perheessä just ollu noin, ja nuorempi veljeksistä on vieläkin katkera, ja ikää on 30v..

Kummatkin on tyttöjä ja kun kuopusta odotin niin koko ajan hoettiin että poika se on poika se on.
Meille yhtä rakas kuin esikko,mun vanhemmille ei :/
Ja pettymys myös siksi kun hällä on allergioita ja joutuu syömään virtsatie infektion estolääkettä,joka ei mahdu vanhempieni täydelliseen maailmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kummatkin on tyttöjä ja kun kuopusta odotin niin koko ajan hoettiin että poika se on poika se on.
Meille yhtä rakas kuin esikko,mun vanhemmille ei :/
Ja pettymys myös siksi kun hällä on allergioita ja joutuu syömään virtsatie infektion estolääkettä,joka ei mahdu vanhempieni täydelliseen maailmaan.

meillä muuten myös poika ja tyttö jotka ovat joutuneet syömään estoa pissavaivoihin

Tuo syrjiminen alkaa olla jo niin avointa että pakko vanhempieni on jo se itsekki tiedostaa ja nyt viimestään kun sanoin että ei esikko tulee jos ei kuopuskin pääse.
ei mitään vastata!
tytöt on nyt 4v ja 2v ja kuopus ei oo ikinä ollut mummulassa hoidossa koska eivät ota häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo syrjiminen alkaa olla jo niin avointa että pakko vanhempieni on jo se itsekki tiedostaa ja nyt viimestään kun sanoin että ei esikko tulee jos ei kuopuskin pääse.
ei mitään vastata!
tytöt on nyt 4v ja 2v ja kuopus ei oo ikinä ollut mummulassa hoidossa koska eivät ota häntä.
Minkä ikäisenä vanhempi tyttö pääsi ekan kerran yökylään? Oliko nuorempi kuin 2v.? Jos vanhempasi odottavat, että kasvaa vähän isommaksi?

Yhteistyössä