Teinitytöt ja naiset huom! Hyökkäys seis! Hanki lupavapaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikien faija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä naisella oli oikea pippurisumute.

Poliisi oli katsonut tätä laittomuutta läpi sormien "tämän kerran". Seuraavana aamuna poliisit olivat tulleet paikkaan jossa nainen oli yöpynyt, ja tutkinut kaapit.

Naisen oma kertomus puhelinhaastattelussa.

Vetää aika hiljaiseksi. Suomessa kun ei oikeasti saa puolustaa itseään, tai voi joutua itse linnaan.

Jos tämä on totta, niin kyllä tässä alkaa usko poliisiin väkisinkin rapistua. Samoin kansanedustajiin, jotka lakeja säätävät.

Joo, turhia ovat moiset sumutteet. Ei sellasia kannata kenenkään ostaa.....

No sovitaanko niin että mä kustannan purkin ja sä olet koekaniini. Otetaan video ja julkastaan juutuubissa, jookostajoo?

Kun spreijataan mentholia, alkoholia ja väriainetta silmiin niin taatusti kirvelee. Ja vaikka olis kuinka pilvessäoleva hörhö ni ei se voi tehdä just mitään kun ei näe mitään

No huitoa ilmaa se voi

Näillä sallituilla pystyy ruuttaamaan jopa 4 m päähän, se on aika hyvä turvaetäisyys kyllä

No sovitaanko niin että mä kustannan purkin ja sä olet koekaniini. Otetaan video ja julkastaan juutuubissa, jookostajoo?

Kun spreijataan mentholia, alkoholia ja väriainetta silmiin niin taatusti kirvelee. Ja vaikka olis kuinka pilvessäoleva hörhö ni ei se voi tehdä just mitään kun ei näe mitään

No huitoa ilmaa se voi

Näillä sallituilla pystyy ruuttaamaan jopa 4 m päähän, se on aika hyvä turvaetäisyys kyllä
Asiankannattaja on tässä asiassa asiantuntija ja hän sanoo että noilla sumutteilla ei tee mitään. Niin se on ja siitä ei keskustella.

UGH!

Maailmanomistaja yksin on oikeassa. Anteeksi eriävä kannanotto (kirjoittaja ryömii lattialla ja nöyristelee SUURTA JOHTAJAA kumarrellen joka suuntaan polvillaan. Joku niistä aisurin oma Mekka)
b020.gif

Asiankannattaja on tässä asiassa asiantuntija ja hän sanoo että noilla sumutteilla ei tee mitään. Niin se on ja siitä ei keskustella.
Sä voit kokeilla melkein mitä tahansa semmoista vastaan joka on liian pireissään. Vaikka se olis luoti niin se ei välttämättä auta koska henkilö ei tunne mitään.
Ton vuoksi amfetamiinia tai sen johdannaisia on syötetty sotilaille siitä asti kun aine on keksitty. Kun ei tunne semmoisia asioita kuin kipu tai nälkä niin jaksaa tapella paremmin.

En suosittele tyttärilleni "varustautumista"

Se johtaa vain siihen, että rikokset raaistuvat.

Tosin tämäkin ketju on täynnä niitä joiden mielestä mä en osaa mitään. Ainutkaan heistä ei ole käynyt edes armeijaa ja ihan hyvästä syystä.

Tosin tämäkin ketju on täynnä niitä joiden mielestä mä en osaa mitään. Ainutkaan heistä ei ole käynyt edes armeijaa ja ihan hyvästä syystä.

Otan osaa valitsemallasi tiellä. Ellei tyttäresi harrasta kamppailulajeja, toivotat toisin sanoen raiskaajat tervetulleiksi kajoamaan häneen esteittä.

Meinaatko tosiaan että moniosaajien raiskaukset raaistuvat vielä siitä, että ensin raiskataan, sitten murhataan nainen. Ja pisteenä iin päälle, poltetaan ruumis ja raiskauspaikka.

Itse aion hankkia lupavapaan vaimolle ja itsellenikin, itselleni jotta voin mennä puolustamaan muita suomalaisia jos satun paikalle matuhyökkäyksen aikana.

Ps. Asevelvollisuus suoritettu, terv. Res. ltn

Siankannattaja on KAIKKIEN alojen asiantuntija ja tietää enemmän kuin kaikki muut tällä palstalla yhteensä koska hän on ollut valan vannonut panssarintorjuntakessu, soittanut aivan vitusti hunppaa, kantanut aika monta flyygeliä ja lukenut miljoonia kirjoja.

Poliisi oli katsonut tätä laittomuutta läpi sormien "tämän kerran". Seuraavana aamuna poliisit olivat tulleet paikkaan jossa nainen oli yöpynyt, ja tutkinut kaapit.

Vetää aika hiljaiseksi. Suomessa kun ei oikeasti saa puolustaa itseään, tai voi joutua itse linnaan.
No niinpä tietysti.
Ihme että eivät samantien korjanneet talteen tällaista yhteiskunnan rauhalle ja turvalle uhkaavaa tyyppiä.
Suomalaiset päättäjät ovat niin vieraantuneita tosielämästä, että kokevat kaiken itsensä tai omaisuutensa puolustamisen tarpeettomaksi, kun itse elävät omissa pikku maailmoissaan.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
On ollu jo kauan.
Turvasumutteet ovat luvanvaraisia aseita.
Nää ilman lupaa myytävät ovat tehonsa puolesta samaa luokkaa kuin deodoranttispray mutta turvasumutteena niistä saa paremman hinnan.

Toinen juttu on se, että milloin päällekarkaaja on kunnolla piripölyissään niin semmoista sumutetta ei o keksittykään mikä hänet pysäyttäisi.

Kolmas juttu on se, että mitä enemmän "arsenaalia" tavallisilla kaduntallaajilla on sitä raaemmaksi rikokset muuttuvat.
Kas jos olettaa, että uhrilla on vähintäänkin sumute niin ittellä on jotain järeämpää.

Lopuksi:
Et tee hitonkaan mitään turvasumutteella jos et osaa sitä käyttää tai jos se on jossain käsilaukun pohjalla kun sitä mahdollisesti tarttis. Ja jos se on kädessä niin väärinkäyttötapaukset alkavat olla jokapäiväistä leipää.

Eli siis naisilla ei pitäisi olla sumutteita eikä niiden pitäisi liikkua yksin ulkona, jottein niitä raiskattaisi ja jos näin tekee ja tulee raiskatuksi, niin se on vähän niinkuin oma vika?

Sä voit kokeilla melkein mitä tahansa semmoista vastaan joka on liian pireissään. Vaikka se olis luoti niin se ei välttämättä auta koska henkilö ei tunne mitään.
Ton vuoksi amfetamiinia tai sen johdannaisia on syötetty sotilaille siitä asti kun aine on keksitty. Kun ei tunne semmoisia asioita kuin kipu tai nälkä niin jaksaa tapella paremmin.

Hmm... no amfetamiini pölly ei välttämättä stoppaa turvasumutteen vaikutusta, että kyllä siihen varmaan tarvitaan vähän muitakin huumaavia ainesosia.

noh itellä on tyttö ja jos joku tekee silel ikinä pahaa se maksaa sen virheen hengellään se on varma.
mut tosiaan kun kuljin tuolla helsingin yössä ei häiriöö aiheuttanut ketään ihan sama missä puistossa olin.

se joka on sekasi nmielessään keksii keinon ja laittaa raiskaus lasit päähän siis selalset lasit johon sumute ei enään tehoo joten loppu tulema on sama jos mun tytön raiskaa ihan sama kuka se on se pääsee hengestää ei oo uhoo mut oon kasvanu mun tytön kaa yhteen ja rqakstan sitä tosi paljon ja teen kaiken hänen vuokseen se oli ensimmäine kenen puolesta kuolla voin heti sekunnissa

Värjääkö pippurisumute...

Pesikö tekijä turvasuihketta kasvoiltaan?

Poliisia kiinnostaa myös havainnot tapahtuma-ajan jälkeen lähistöllä kasvoja pesseestä henkilöstä. Uhri pääsi pakenemaan turvasuihketta käyttäen, joten suihketta kasvoihinsa saanut on halunnut todennäköisesti pestä sen pian pois.

– Aine, mitä tekijän kasvoille suihkutettiin, on voimakasta. Siinä on ollut pikainen tarve pestä se pois. Tämän vuoksi epäillään, että kasvojen peseminen on tapahtunut tapahtumapaikan lähellä, Uusipaikka toteaa.

Uusipaikan mukaan turvasuihke myös värjää.

– Kyllä sen huomaa kyllä, jos tällainen henkilö tulee vastaan, jota on suihkutettu kasvoihin.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/art...iisi-kaipaa-yha-havaintoja-tekijoista/6043524

Yhteistyössä