teinit ja seurustelu (purkausvaroitus)

• Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja v:
siinä se nähdään äidit on enemmän kiinni pojissaan kuin tytärissään.
jaa olen kiinni pojassa TOTTAKAI se on mun lapsi aina ja ikuisesti siinä missä tytärkin..tottakai on huoli jos en ole viikkoon nähnyt 15v lasta tiädän et kaikki on ok koska puhutaan puhelimessa päivittäin mutta silti sen koti on täällä!!!

vieras
mä käsitän suo. Olin itse teininä samanlainen ensirakkauteni kanssa... Aloin kuitenkin kaipaamaan kotia jossain vaiheessa ja sitä että saan olla siellä YKSIN. Tuo on sellasta vaihetta, että kavereitakin lähtee pois kun on kasvanut toisen kylkiluuhuun kiinni. Tehkää joku reissu tai vastaava mihin poika lähtisi mukaan ja voit ihan hyvin sanoa, että on oman perheen kesken. Ei siitä voi tyttöystävä suuttua..
Voimia, niin ne lapset lentää pesästä.

vieras
Sellaisia ne teini-ikäiset on halusit tai et.

Hakevat rajoja, kaverit ja varsinkin se seurustelu suhde on todella tärkeä ja "koko elämä" tuossa iässä.

Tämä on nyt tämä vaihe elämästä ja sun pitää vain totutella siihen, ymmärrän että tympäisee ja tahtoisit viettää aikaa lapsesi kanssa, mutta jos te otatte tästä yhteen useinkin poikasi kanssa, niin veikkaan että mitä enemmän "kitiset" asiasta, sitä vähemmän poika haluaa viettää kanssasi aikaa. Tälläinen kun on teini-ikäisen mieli ja ajatusmaailma.

Se vaan on niiiiin kiva tuon ikäisenä kiehnätä sen kullan kainalossa, kyllä se siittä tasoittuu ja poika haluaa kotonakin olla.

En lukenut koko ketjua, mutta oletko kuinka hyvin tutustunut pojan tyttöystävään, sitä kautta myös mahdollisuutesi lähentyä pojan kanssa uudestaan olisi hyvät.

Itsenäistymis ja omien rajojen etsintä kuuluu normaali teiniyteen, joten tämä voi olla myös sitä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä käsitän suo. Olin itse teininä samanlainen ensirakkauteni kanssa... Aloin kuitenkin kaipaamaan kotia jossain vaiheessa ja sitä että saan olla siellä YKSIN. Tuo on sellasta vaihetta, että kavereitakin lähtee pois kun on kasvanut toisen kylkiluuhuun kiinni. Tehkää joku reissu tai vastaava mihin poika lähtisi mukaan ja voit ihan hyvin sanoa, että on oman perheen kesken. Ei siitä voi tyttöystävä suuttua..
Voimia, niin ne lapset lentää pesästä.
voi kiitos tästä vastauksesta luulin jo että ylireagoin,juu nämä kaksi on kuin liimattu toisiinsa eivät tee mitään erikseen.
reissua suunniteilla mutta saa nähdä lähteekö poika mukaan yksin

Yhteistyössä