Teiniraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teiniäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Teiniäiti

Vieras
Olen 37 rv. Supistukset ja olo muutenkin on välillä melkein sietämätön. Mä en haluais millään tavalla poiketa mun kavereista ja siksi olen paljon kavereiden kanssa kaupungilla rällästämässä. Mä en todellakaan haluais hissutella kotonakaan mun pienessä kaksiossa.
Yhdelläkään mun kavereista ei ole vielä omaa kämppää ja aina kun menen ison mahani kanssa heille kylään, kaverieni äidit ovat heti kyttäämässä, että miten jaksan ja kyselemässä vointia. En mä tietenkään viitsi sanoa, että supistukset on aika kovia ja liikkuminen vaikeaa, kun maha on laskeutunut niin alas, ettei meinaa istuultaan ylös päästä, saatika kenkiä laitettua.
Yksikään mun kavereista ei ole samasa tilanteessa, ni ei nekään voi ymmärtää. En ole edes puhunut tästä oikein kenellekkään. Yritän vaan roikkua kavereitten perässä ja olla näyttämättä miten vaikeaa mulla oikeastaan onkaan.
Tottakai mä lähden kavereitten kanssa kaupungille, jos ne pyytää, kun lähtisin muutenkin ilman tätä isoa mahaakin.
En tiedä miten jaksan tälläistä rääkkiä. En vain pysty myöntämään itselleeni olevani heikko. Kotityöt ja kaupassa käynnit tämän kaiken päälle.
Synnytyskin pelottaa, enkä haluaisi astua jalallanikaan neuvolatädin huoneeseen.

Voisiko kivut olla vähäisemmät, jos kuitenkin hissuttelisin kotona?
Kommentoikaa, että olenko ihan seko kun teen tälläistä??
Ymmärtääkö kukaan tätä mun pointtia, että en halua jäädä yksin kotia ja vaan peloissani odottaa. Siksi yritän olla kavereiden kanssa kaupungilla, jotta unohtaisin heikkouteni! Ei muidenkaan mun ikästen ole vaikea liikkua, niin ei munkaan sillon ole vaikea liikkua! Joka päivä itkettää tää tällänen @!#$. Olenhan itsekkin melkein lapsi vielä.
Voiko tälläinen ns. ylisuorittaminen olla vaarallista vauvalle?

Koko ajan kauhee pelko, että kun olen yksin kaikki illat ja yöt kotona, että osaanko toimia järkevästi kun synnytys alkaa. Juuri tuon takia haluan olla ihmisten ilmoiila viimesiin päiviin asti. Se vaan on niin raskasta... Tämän ikäisen pitäisi vielä pelätä pimeääkin, eikä todellakaan miettiä mitään synnytystä!! Ei ole vanhemmistakaan pahemmin apua...
Eikä ystävät ymmärrä asioiden vakavuutta, vaikka niiltä muuten tukea saisinkin. Lapsi oli suunniteltu, mutta kaikki muuttui lapsen isälle tapahtuneen onnettomuuden myötä. Kaverit on mun ainoa tuki ja ne saa mut jaksamaan, mutta nekin on aina kaupungilla. En haluais niistäkään luopua yhden raskauden takia.

Heippa!

Kirjoittele mulle,olen 23v ja mulla on reilu 3v poika,en ole varmaan yhtä nuori kuin sinä, mutta ei ystäviä ole koskaan liikaa.

Pikkunasu82@luukku.com tai Janica Tyvitalo
Joukamontie 31 b 17
93600 kuusamo

moikka!!kirjottele mulle,ystäviä on tosi vähä... :'( oon 18 wee ,asun puolen vuoden ikäisen pojan ja avomieheni kanssa...ja odotan toista lasta...raskaus on ihan alussa!!haluaisin tutustua suhun!minkä ikäinen olet ja missä asut!!KIRJOTA! OS. ON. ANNA YPPÄRILÄ
MÄNTYTIE 11 AS 3,86220 MERIJÄRVI
p.s jos haluat laita kuvia :heart:

Jos sinulla ei ole liikaa ystäviä (eihän niitä ole koskaan liikaa) voit kirjoitella minulle.. Olen itse raskaana viikolla 30+3
Voitais vaihtaa ajatuksia ja vaikka kuvia :)
mailaa: babe_possu@city.fi

Mullekkin voit kirjoitella, olis kiva vaihtaa kuulumisia. Itse oon ollu raskauden alusta asti yksin ja nyt tyttö on jo vuoden ikäinen...
Oon 23.v

suvi saarinen
leivonmäentie 1 as 1
41770 leivonmäki

Voit kirjoitella myös mulle. Ja jos asut pääkaupunkiseudulla voitaisiin joskus vaikka tavatakkin. Olen 22v ja esikoisen laskettu aika on lokakuussa. Jaksamisia!! :hug:

wandaL@jippii.fi

olen 17 ja odotan esikoistani ja minua pelottaa eikä minulla ole oikeen ystäviä.. odottelen kaikilta kiinnostuneilta kirjeitä osoitteeseen möllintie 12 F16
61410 ylistaro

Missä päin asustelet? Jos kaipaat tukea ja apua niin otapa yhteyttä. Yksin ei tarvitse pelkojen kanssa olla! Viestiä minulle voit laittaa osoitteeseen mp.nasta@suomi24.fi.

heippa!
voin ymmärtää tunteesi sain ensimmäisen lapseni teiniikäisenä,ja tiedän kuinka vaikeaa se voi olla,jos haluat kirjoitella niin olen sinua varten ja autan ja neuvon tai iahn mitä vain tarvitset
onlyyou@netti.fi tai mun osoite on vuorimestarinkatu 2b8,08200 lohja,miia nordbäck

Yhteistyössä