Teinipojan huone haisee aina paskalle, samoin meidän kylpyhuone aina pojan käynnin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oikein sellainen kunnon paskan haju. Kun poika käy suihkussa niin kylpyhuone haisee paskalle, pojan huone haisee melkeinpä aina, vessa EI haise pojan jäljiltä. Olen kysynyt miksi haisee aina paskalle niin poika sanoi, että tykkää piereskellä. Pojalla ikää 15 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikein sellainen kunnon paskan haju. Kun poika käy suihkussa niin kylpyhuone haisee paskalle, pojan huone haisee melkeinpä aina, vessa EI haise pojan jäljiltä. Olen kysynyt miksi haisee aina paskalle niin poika sanoi, että tykkää piereskellä. Pojalla ikää 15 vuotta.

No mä kyllä voisin vähän huolestua, jos jotain vaivaa olis (esim. lakto, keliakia tms) eli pistäisin lääkärissä käymään.

"Joka pierua pidättää, on siinä muutakin vilppiä." Sanoi anoppi kun mä kohteliaasti kieltäydyin sisuista koska ne saa mut paukkumaan.. Ensimmäisellä tapaamisella :laugh:

Mutta siis ihan tosissaan, pojalla saattaa olla laktoosivaivoja tms.

Eikä varmasti ole tulevaisuudessa kivaa jos tyttöystävien läsnäollessa pieruttaa ja joutuu pidättelemään... Siitä tulee vatsa kipeäksi :| Niinkuin sanottu, parempi piereskellä kuin pidätellä. Mutta lääkärissä varmaan kannattais kipasta..

Lapsi kertoi, että joku heidän opettajistaan haisee aina. Eli joku vaiva ilmeisesti taustalla, niin opella kuin pojallasikin. Kannataa selvittää tuo, ettei kaverit ala kaikota ja saa inhottavia lempinimiä. Varmaan heittää vitsinä tuon piereskelyn kun nolottaa.